حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمار نصب iOS 16 در آیفون به 70 درصد پس از 100 روز از انتشار آن رسیده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل

به‌گزارش وب‌سایت تحلیل آمار Mixpanel، سیستم عامل iOS 16 اپل با گذشت 100 روزه از انتشار نسخه نهایی آن، تقریباً بر روی 70 درصد از دستگاه‌های سازگار نصب شده است.

آمار نصب iOS 16 در آیفون

iOS 16 در 12 سپتامبر 2022 برای عموم منتشر شد و درابتدا عملکرد بهتری نسبت به iOS 15 سال گذشته از خود به‌جای گذاشت و کاربران این نسخه را با سرعت بیشتری در آیفون‌های خود نصب کردند. اپل به‌صورت دوره‌ای شماره‌های پذیرش آخرین سیستم‌عامل خود را به‌اشتراک می‌گذارد، اما هنوز این کار را برای iOS 16 انجام نداده است.

بااین‌حال، طبق گفته‌ی Mixpanel، سیستم عامل iOS 16 بر روی 68.90 درصد دستگاه‌ها نصب شده است. همچنین iOS 15 با 24.82 درصد و سیستم‌عامل‌های قدیمی‌تر نیز در حدود 7 درصد از سهم را دراختیار دارند. iOS 16 از زمان انتشار در شهریورماه، چندین به‌روزرسانی داشته است که با اشکالاتی که قبلاً توسط کاربران گزارش شده بود، برخی از آن‌ها به‌صورت کامل رفع شده‌اند.

آمار نصب iOS 16 در آیفون

آمار نصب iOS 16 در آیفون

انتظار می‌رود اپل iOS 16.2 را در ماه جاری منتشر کرده و چندین ویژگی جدید ازجمله Apple Music Sing، حفاظت از داده‌های پیشرفته، ویجت‌های جدید Lock Screen، گزینه‌های جدید برای نمایشگر همیشه روشن در iPhone 14 Pro و سایر موارد بیشتر را برای کاربران آیفون به ارمغان بیاورد.

مثل همیشه، مقایسه نحوه نصب iOS با اندروید جالب است. در ماه آگوست، تخمین زده شد که نسخه تقریباً یک ساله اندروید 12 بر روی 13.3 درصد از دستگاه‌ها اجرا می‌شود. همچنین تخمین‌زده می‌شود که 27 درصد از دستگاه‌ها درحال‌حاضر از اندروید 11 استفاده می‌کنند. گوگل در ماه آگوست اندروید 13 را منتشر کرد، اما هنوز هیچ اطلاعاتی برای آمار نصب آن منتشر نکرده است.

Mixpanel یک شرکت تجزیه و تحلیل شخص‌ثالث است که آمار نصب iOS خود را بر اساس داده‌های برنامه‌هایی که از فناوری Mixpanel استفاده می‌کنند، منتشر می‌کند. همان‌طور که گفته شد، اپل نیز خود آمار نصب iOS را ازطریق وب‌سایت توسعه‌دهنده‌اش منتشر می‌کند، اما این شرکت هنوز این داده‌ها را برای آخرین نسخه از سیستم‌عامل همراه خود ارائه نکرده است.

نظر شما درباره آمار نصب iOS 16 در آیفون چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی