حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برطرف شدن مشکل گرما و مصرف باتری پیکسل ۶ گوگل با آپدیت ماهانه این دستگاه

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، گوگل

گاهی مشکلاتی در یک گوشی هوشمند سبب عملکرد ناپایدار آن می‌شوند. به همین دلیل نیز آپدیت‌ها نقشی اساسی در بهبود عملکرد یک دستگاه هوشمند دارند. بر اساس اخبار و اطلاعات دریافتی گویا شاهد برطرف شدن مشکل گرما و مصرف باتری پیکسل ۶ گوگل با آپدیت ماهانه این دستگاه هستیم. با ترنجی همراه باشید.

برطرف شدن مشکل گرما و مصرف باتری پیکسل ۶ گوگل با آپدیت ماهانه این دستگاه

گوگل پیش از این نیز گفته بود که انتظار داشته باشید آپدیت ماهانه پیکسل منتشر شود و این شرکت به تعهد خود نیز عمل کرد. این به‌روزرسانی‌ها معمولا در اولین دوشنبه هر ماه منتشر می‌شوند. با این حال، با توجه به اینکه دیروز برنامه گوگل تغییر کرده بود، به درستی تشخیص دادیم که این به‌روزرسانی امروز منتشر می‌شود و به ما نکاتی مهمی ارائه می‌دهد که می‌توانیم از جمله آن‌ها به حل مشکلات اساسی دستگاه‌های گوگل اشاره کرد.

اینطور که پیداست، به‌روزرسانی ماهانه پیکسل یک مشکل اساسی که کاربران سری پیکسل ۶ را تحت تاثیر قرار می‌داد، برطرف کرده است. در حالی که گوگل اشاره می‌کند که انشتار این آپدیت از امروز آغاز شده است، برخی مدل‌های پیکسل ۶ پرو این آپدیت جدید را دریافت کرده‌اند. اگر هنوز به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، نگران نباشید زیرا خود گوگل می‌گوید که فایل‌های جدید بسته به دستگاه و اپراتور در مراحل مختلف عرضه می‌شوند.

برطرف شدن مشکل گرما و مصرف باتری پیکسل ۶

این اولین به‌روزرسانی برای اندروید ۱۳ است و شامل رفع مشکلی است که بسیاری از کاربران سری پیکسل ۶ را تحت تاثیر قرار داده بود. از زمان انتشار اندروید ۱۳، شکایات متعددی در مورد گرم شدن پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو وجود داشت که منجر به تخلیه سریع باتری شده بود. قبلا به این مشکل اشاره کرده بودیم و برخی کاربران گفته بودند که پیکسل ۶ آن‌ها به شدت گرم می‌شود و باتری دستگاه نیز در مدت زمان کمی تخلیه می‌گردد.

به عنوان مثال، برخی کاربران، شاهد کاهش باتری پیکسل ۶ خود از ۱۰۰ درصد به زیر ۱۵ درصد در عرض سه ساعت بوده‌اند. امروز، به نظر می‌رسد که همه چیز به حالت عادی بازگشته است، حتی با وجودی که بسیاری هنوز این آپدیت را دریافت نکرده‌اند. این گوشی به اندازه سایر دستگاه‌ها خنک است و پس از کشیدن دستگاه از شارژر در ساعت ۱۱ صبح، تا ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر حدود ۴۳ درصد از باتری باقی خواهد ماند.

درخواست گوگل از کاربران پیکسل 6 برای کمک به رفع مشکل اتصالات این دستگاه

بنابراین، تحت عنوان باتری و شارژ، گوگل اشاره کرده که این به‌روزرسانی شامل رفع مشکلی است که گهگاه باعث تخلیه باتری از فعالیت‌های پس‌زمینه لانچر می‌شود. این آپدیت به خوبی مشکل گرم شدن و تخلیه باتری که در سری پیکسل ۶ رویت شده بود را برطرف می‌کند. این به‌روزرسانی همچنین شامل رفع مشکل جلوگیری از فعال‌سازی حالت شارژ بی‌سیم در شرایط خاص است. این اصلاحات برای Pixel 4، Pixel 4 XL، Pixel 5، Pixel 6 و Pixel 6 Pro منتشر خواهد شد.

در بخش بیومتریک، گوگل به تلاش برای بهبود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر پیکسل 6a ادامه می‌دهد. علیرغم به‌روزرسانی قبلی، کاربران پیکسل میان‌رده همچنان از اینکه دوستان، خانواده و افراد غریبه‌ای که اثرانگشت آن‌ها در دستگاه ثبت نشده است اما می‌توانند قفل گوشی خود را با اسکنر اثر انگشت باز کنند، شکایت داشتند.

برطرف شدن مشکل گرما و مصرف باتری پیکسل ۶

به گفته GizChina، این آپدیت جدید، همه مدل‌های پیکسل از سری Pixel 4 تا Pixel 6a را شامل می‌شود. این دستگاه‌ها آپدیت رفع اشکالی را دریافت کردند که مانع از اتصال دستگاه‌های بلوتوث خاص به دستگاه‌های پیکسل مذکور می‌شود. آخرین اصلاح در این آپدیت نیز، در بخش رابط کاربری و برای همه پیکسل‌های پشتیبانی شده از سری Pixel 4 تا Pixel 6a است و مشکلی را برطرف می‌کند که باعث می‌شد اعلان‌ها در لاک اسکرین کوتاه‌تر به نظر برسند.

خوشبختانه با این آپدیت گوگل چندین مشکل اساسی و بسیار آزار دهنده را در سری گوشی‌های پیکسل خود برطرف کرد. یک نکته دیگر نیز وجود دارد و آن هم اینکه این آپدیت ابتدا برای مدل‌های پیکسل ۶ عرضه می‌شود، در واقع این پیکسل ۶ یا پیکسل ۶ پرو نیست که به‌روز رسانی ماهانه خود را با تاخیر می‌بیند. بلکه پیکسل 6a است. سوال این است که چرا صاحبان دو مدل رده بالا باید این آپدیت را با تاخیر دریافت کنند؟ این بار پیکسل 6a میان‌رده است که باید منتظر دریافت به‌روزرسانی باشد و گوگل می‌گوید اواخر این ماه، آپدیت مذکور برای آن مدل نیز منتشر می‌شود.

شاید برخی ندانند که نحوه نصب آپدیت ماهانه پیکسل چگونه است. اگر پیکسل ۴، پیکسل ۴ ایکس ال، پیکسل 4a، پیکسل 4a (5G)، پیکسل ۵، پیکسل 5a، پیکسل ۶ یا پیکسل ۶ پرو دارید، این دستورالعمل ها را دنبال کنید. ابتدا به تنظیمات > سیستم > به‌روز رسانی سیستم (Settings > System > System update) بروید و روی دکمه مرتبط با آپدیت ضربه بزنید. لازم به ذکر است که گوگل امروز همچنین فاش کرد که سری پیکسل ۷ و پیکسل واچ در روز پنجشنبه، ۶ اکتبر، ساعت ۱۰ صبح به وقت شرقی (۷ صبح به وقت PDT) رونمایی خواهند شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان