حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باگ جدید پیکسل ۶ گوگل تماس های دریافتی را به طور خودکار رد می‌کند

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، گوگل، مشکلات

گوگل با سری پیکسل ۶ کلکسیونی از باگ‌های مختلف را به کاربران هدیه کرد. این شرکت حتی در آپدیت‌های مختلف نیز باگ‌ها و مشکلات نرم‌افزاری جدیدی ایجاد می‌کند. حالا هم باگ جدید پیکسل ۶ گوگل تماس‌های دریافتی را به طور خودکار رد می‌کند. با ترنجی همراه باشید.

باگ جدید پیکسل ۶ گوگل و قطع تماس‌های دریافتی

این روزها شبکه اجتماعی ردیت (Reddit ) جایی است که کاربران در مورد آخرین باگ‌های سری پیکسل ۶ به بحث و گفتگو می‌پردازند. به گفته کاربران، اخیرا مشکلی در پاسخگویی به تماس‌های دریافتی از افراد موجود در فهرست مخاطبین دستگاه رویت شده است. این باگ بدون اینکه شما مطلع باشید، تماس‌های دریافتی را رد می‌کند و بدتر از آن، صاحب دستگاه حتی نمی‌داند که تماسی برقرار شده است. زیرا هیچ اعلان تماس از دست رفته‌ای نیز به نمایش در نخواهد آمد.

در بعضی موارد تماس، در لیست گزارش، تماس به صورت رد شده نشان داده می‌شود که دقیق نیست. هنگامی که از تماس‌ گیرنده خواسته می‌شود برای آزمایش تماس را مجددا یک بار تکرار کند تا ببیند آیا تلفن کار می‌کند یا خیر، دستگاه زنگ می‌زند و تماس ثابت می‌کند که البته این اشکال همیشه حادث نمی‌شود. پستی که بحث درباره این باگ را در Reddit آغاز کرده است توسط کاربری به نام “merryjaina” نوشته شده است.

در این پست آمده است: “من تماس‌های اسپم را فیلتر کرده‌ام. تماس با WiFi هم خاموش است. حتی حالت shhh (چرخاندن دستگاه برای رفتن به حالت Do Not Disturbe) نیز غیر فعال است. DND نیز خاموش است. من تنظیمات شبکه خود را بازنشانی کرده‌ام و همیشه سیگنال کامل دارم. همچنین مطمئن شدم که مخاطبین تنظیم نشده‌اند تا مستقیما به پست صوتی بروند. ارائه‌ دهنده سرویس تلفن همراه من این مشکل از سمت آن‌ها نیست و من می‌دانم که که قطعا در تماس‌های قطع شده با پیکسل‌های گوگل، مشکلی وجود دارد، اما تماس‌های من وقتی واقعا انجام می‌شوند خوب و بدون مشکل هستند.

باگ جدید پیکسل ۶ گوگل

به گفته PhoneArena، یکی از راه‌حل‌های ممکن توسط کاربری به نام NoPointLiving Anymore منتشر شده است که نظریه‌ای درباره چرایی این اتفاق دارد. او معتقد است کسانی که این مشکل را تجربه می کنند به طور تصادفی یک قابلیت را فعال کرده‌اند. آن‌ها باید این ویژگی را با رفتن به Settings > Notifications > Do Not Disturb > Schedules غیر فعال کنند. این قابلیت اجازه می‌دهد تا Do Not Disturb تحت شرایط خاصی فعال شود.

او همچنین در پست اخیر خود نوشته است که شما ممکن است یک مجموعه برای روشن کردن خودکار تنظیمات DND داشته باشید. من در نهایت این ویژگی را دوست داشتم و آن را به صورت تمام وقت اجرا کردم. اما در حالی که فقط به مخاطبین ستاره‌دار اجازه می‌دادم از آن عبور کنند، اما مشکلی مشابه مشکل شما داشتم و به این دلیل بود که برخی از قوانین زمان بندی نامطلوب را به نحوی فعال کرده‌ام.

اگر به‌طور تصادفی برنامه‌ها را برای قرار دادن دستگاهتان در حالت «مزاحم نشوید» فعال نکرده‌اید، شاید بهتر باشد که مطمئن شوید از آخرین نسخه برنامه Google Phone استفاده می‌کنید. آپدیت اخیر این برنامه، شماره‌گیر تلفن پیکسل را دستخوش تغییرانی کرده و به دکمه‌های حاوی اعداد، همان قابلیت تغییر شکل موجود در صفحه قفل و در ماشین حساب Google را داده است. امیدواریم گوگل به زودی آپدیتی را منتشر کند تا این مشکل دستگاه کاربران را خیلی زود برطرف سازذ. نظر شما در این مورد چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir. talk

یعنی از روزی که این گوشی های پیکسل اومده فقط داریم اخبار باگ های پیکسل ۶ میبینیم.اندروید خام اینقدر باگ داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان