حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پر باگ ترین پرچمدار جهان پیکسل ۶ پرو است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

گوگل با معرفی و عرضه پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو، قصد داشت تا آغازگر تحولات نوین در پرچمداران خود باشد و همچنین به روشی جدید با سامسونگ و اپل رقابت کند. اما چه چیزی باعث شد که امروز پیکسل ۶ پرو پر باگ ترین پرچمدار جهان نامیده شود؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پر باگ ترین پرچمدار جهان و درخشش نام گوگل…!

از زمان عرضه پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل به عنوان دو پرچمدار مدعی، آن دو مجموعه‌ای از مشکلات مختلف را تجربه کرده‌اند. برخی از مشکلات عبارتند از ایرادات نمایشگر، مشکلات دوربین، کندی اثر انگشت دستگاه در باز کردن قفل، شماره گیری ناخواسته، از دست رفتن و قطع شدن سیگنال، قطع و رد ناخواسته تماس و موارد دیگر.

به عنوان یک گوشی هوشمند پرچمدار، پیکسل ۶ پرو گوگل باگ‌های زیادی داشته است. در واقع، حتی برخی این گوشی هوشمند را، یک پرچمدار اندرویدی با بیشترین باگ در سال ۲۰۲۱ می‌نامند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که در مورد اشکالات توجه بیشتر به گوشی‌های هوشمند پیکسل است. از آنجایی که این دستگاه‌ها از اندروید خام استفاده می‌کنند، بسیاری از مردم انتظار دارند که کامل باشند. البته، ما می‌دانیم که مانند همه گوشی‌های هوشمند، آن‌ها نمی‌توانند واقعا کامل و همه چیز تمام باشند و حتی سایر گوشی‌های هوشمند نیز برخی از این اشکالات را دارند، اما رسانه‌ها برخلاف گوشی‌های پیکسل، چندان آن‌ها را برجسته نمی‌کنند.

پر باگ ترین پرچمدار جهان

در واقع، جالب است بدانید که برخی از کاربران Pixel 6 Pro، هیچ یک از باگ‌های گفته شده را تا به امروز تجربه نکرده‌اند. با این وجود، به دلیل وجود چندین گزارش درباره باگ‌های پیکسل ۶ پرو، باور اینکه این دستگاه ۸۰۰ دلار قیمت دارد، کمی سخت است. طبق گفته GizChina، این پرچمدار حالا پر باگ ترین گوشی هوشمند موجود در بازار است و حتی برخی از کاربران جهان بخاطر مشکلات پیکسل ۶ پرو در خرید آن شک دارند. همچنین گزارش‌هایی حاکی از آن است که این گوشی هوشمند حتی یک باگ جدید نیز دارد. اما جدیدترین مشکل پیکسل ۶ پرو چیست؟

اخیرا گزارش‌هایی منتشر شده است مبنی بر اینکه پس از فعال شدن حالت هواپیما در مدل پیکسل ۶ پرو، دستگاه به طور خودکار هنگام عکس برداری خاموش می‌شود. در این گزارش ادعا شده است که پس از آزمایش، پیکسل ۵ این مشکل را نداشته است. حدس و گمان‌هایی وجود دارد که دلیل این مشکل در پیکسل ۶ پرو به دلیل دمای کمتر محیط است. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که اکثر کاربران سری پیکسل ۶ گوگل پس از روشن کردن حالت هواپیما عکس نمی‌گیرند. بنابراین، این یک باگ بزرگ نیست و بسیاری از کاربران احتمالا حتی متوجه آن نخواهند شد و همچنین تاثیر چندانی بر عملکرد عادی دستگاه نخواهد داشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان