حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیکون های جدید One UI 5.0 سامسونگ را برای آپدیت اندروید ۱۳ ببینید

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | حتما بخوانید، سامسونگ

آپدیت‌های اساسی عموما انتظارات زیادی را به دنبال دارند. یکی از این انتظارها قطعا در تغییرات ظاهری است. رابط کاربری جدید One UI 5.0 سامسونگ برمبنای Android 13 ارایه خواهد شد. در بخش ظاهری انتظار تفاوت زیادی را نداریم، حداقل اسکرین شات های One UI 5.0 روی گلکسی اس ۲۲ اولترا این را به ما نشان می داد. در دومین نسخه آزمایشی وان‌یوآی ۵ سامسونگ اما شاهد تغییراتی اندک هستیم. در ادامه با ترنجی باشید تا آیکون های جدید One UI 5.0 سامسونگ را برای آپدیت اندروید ۱۳ ببینید.

آیکون های جدید One UI 5.0 سامسونگ

سامسونگ رسماً نسخه بتای One UI 5.0 را بر مبنای اندروید ۱۳ معرفی کرد

شاید با دیدن تصویر اصلی این مطلب (تصویر بالا) بگویید این آیکون‌ها تفاوتی با نسل قبلی ندارند. خب حق دارید، تفاوت آیکون های One UI 5.0 با One UI 4.0 آنقدرها زیاد نیست. در حقیقت تنها در صورتی که آن ها در کنار یکدیگر قرار بدهید تفاوت را خواهید دید.

بیاید این کار را انجام دهیم:

آیکون های جدید One UI 5.0 سامسونگ

آیکون های جدید One UI 5.0 سامسونگ

همانطور که در تصویر بالا (منتشر شده توسط Ice Universe) می بینید، می توان گفت که تفاوت در اندازه برخی المان‌ها و بعضا رنگ‌های جدید است.

برای مثال در آیکون‌های تماس و مخاطبین ما کمی اندازه بزرگتر در المان مرکزی می ببینیم و رنگ آن‌ها متفاوت شده است. در آیکون دوربین و پیام تغییری در المان میانی می بینیم و رنگ آن بسیار کم متفاوت است. مثلا آیکون پیام دارای المانی به گوشه‌های گردتر بوده و آیکون دوربین حالا لنز بزرگتری دارد.

همانطور که گفتیم، تفاوت خیلی زیاد نیست و به نظر می رسد که طراحی آیکون نرم افزارهای اختصاصی سامسونگ در سال‌های اخیر و حداقل از نظر طراحان این شرکت کره‌ای، به بلوغ خوبی رسیده است.

شما فکر می کنید که آیکون‌های جدید جذاب‌تر هستند یا همان قدیمی ها؟ چرا؟ شما می توانید لیست احتمالی گوشی‌هایی که آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ را دریافت می کنند را از مطلب زیر ببینید:

آپدیت One UI 5.0 سامسونگ با Android 13 برای کدام گوشی ها ارایه می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

از همون موقع که سامسونگ آیکون‌های مربعی رو تغییر داد و گوشه‌ها رو گردتر کرد خیلی رابط کاربریش دلچسب شده

BeFair

بابا خیلی سنگین کار کردی سامسونگ 🙂 نشناختم اصلا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)