حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ رسماً نسخه بتای One UI 5.0 را بر مبنای اندروید ۱۳ معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

اگرچه سامسونگ از اواخر هفته گذشته شروع به انتشار نسخه بتای One UI 5.0 خود برپایه‌ی اندروید 13 برای کشورهایی ازجمله آلمان، ایالات‌متحده و کره جنوبی کرده است؛ بااین‌حال، این شرکت امروز رسماً راه‌اندازی برنامه بتای موردانتظار خود را اعلام کرد. سامسونگ همچنین تأیید کرده است که برنامه بتا در ابتدا برای گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا در دسترس خواهد بود.

نسخه بتای One UI 5.0 سامسونگ

سامسونگ درنهایت برنامه بتای خود را به دستگاه‌های بیشتری از سری گلکسی گسترش داده و همچنین برای مناطق بیشتری در سراسر جهان منتشر خواهد کرد. بنابراین اگر هنوز این نسخه را دریافت نکرده‌اید، باید کمی منتظر بمانید.

سامسونگ در ابتدا برنامه One UI 5.0 بتا را در ایالات‌متحده، آلمان و کره جنوبی راه‌اندازی کرد. اولین نسخه از بتای این رابط‌کاربری اکنون برای دانلود در دسترس است. این شرکت همچنین تأیید کرده است که در سایر بازارها منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود بازارهای بزرگ در سراسر اروپا نیز به‌زودی این نسخه را دریافت کنند.

One UI 5.0 با حداکثر 16 تم رنگی جدید به‌صورت ازپیش‌نصب‌شده و 12 گزینه رنگ اضافی برای عناصر UI مانند آیکون برنامه‌ها و پنل دسترسی سریع، تغییرات زیبایی را به‌خود دیده است. همچنین انباشته کردن ویجت به کاربران امکان می‌دهد تا ویجت‌هایی با همان اندازه را در یک مکان واحد برای صرفه‌جویی در فضا جمع کنند. اعلان‌ها نیز اکنون بهبودیافته‌اند به‌طوری‌که مسدود کردن آن‌ها از برخی برنامه‌ها آسان‌تر است.

نسخه بتای One UI 5.0 سامسونگ

نسخه بتای One UI 5.0 سامسونگ

برای اولین بار، دارندگان دستگاه‌های گلکسی می‌توانند زبان دلخواه خود را برای برنامه‌های مختلف با One UI 5.0 انتخاب کنند. این قابلیت برای افراد چندزبانه بسیار مفید بوده و می‌توانند ازطریق منوی تنظیمات انتخاب کنند که یک برنامه از کدام زبان استفاده کند.

بسیاری از ویژگی‌های جدید دیگری نیز وجود دارد که One UI 5.0 به روی میز آورده است. این موارد شامل قابلیت‌های بهبودیافته دوربین، منابع امنیتی اضافی و ابزارهای دسترسی جدید است. همین دیروز بود که مجموعه کاملی از اسکرین‌شات‌های One UI 5.0 را منتشر کردیم که به‌خوبی تغییرات جدید را نشان می‌دهد.

سامسونگ هنوز تأیید نکرده است که چه زمانی قصد دارد One UI 5.0 را به‌صورت عمومی منتشر کند. بااین‌حال، این مورد احتمالاً یکی دو ماه طول می‌کشد.

دیدگاه شما پیرامون نسخه بتای One UI 5.0 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی