حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکرین شات One UI 5.0 سامسونگ را روی گلکسی اس ۲۲ اولترا ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

احتمالا آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ با رابط کاربری One UI 5.0 ارایه خواهد شد. به تازگی اولین اسکرین شات ها از این سیستم عامل منتشر شده است. بیاید در ادامه با هم اسکرین شات One UI 5.0 سامسونگ را روی گلکسی اس ۲۲ اولترا ببینیم. جایی که البته شاید تغییرات خاصی را نبینید.

اسکرین شات One UI 5.0

امروز اولین نسخه بتا آپدیت One UI 5.0 در آلمان و برای سری Galaxy S22 منتشر شده است. اینجا شما نگاهی به این رابط کاربری جدید روی گلکسی اس ۲۲ اولترا خواهید داشت. وان یو-آی ۵ روی اندروید ۱۳ ارایه می شود. این آپدیت با وصله امنیتی جولای ۲۰۲۲ ارایه می شود.

آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ

آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ

افشای اطلاعات قبلی به ما ایده خوبی درباره انتظارات از One UI 5.0 داده بود. به نظر نمی رسد چیز زیادی در آپدیت جدید وجود داشته باشد. با این حال، این شرکت تغییرات زیبایی جزئی ایجاد کرده است که باعث می شود رابط کاربری مدرن و شیک تر به نظر برسد.

آپدیت One UI 5.0 سامسونگ با Android 13 برای کدام گوشی ها ارایه می شود؟

اجازه بدهید نگاهی به این اسکرین شات ها داشته باشیم:

به عنوان مثال، همه چیز در صفحه قفل مثل قبل به نظر می رسد اما از گوشه‌های گرد برای اعلان‌ها گرفته تا شفافیت و گرافیک نرم‌تر را شاهدیم. این یک تغییر کامل نیست، اما به اندازه‌ای متفاوت است که فوراً متوجه تفاوت می‌شوید.

مرکز اعلان‌های به‌روز شده، حسی مشابه با طراحی دارای گوشه‌های گرد ارائه می‌دهد. سامسونگ همچنین آیکون ها را بزرگتر کرده است که مطمئناً وضعیت استفاده را بهبود می بخشد. استفاده هوشمندانه از میزان شفافیت، یک عنصر باز بودن را به UI اضافه می کند. این چیزی است که بسیاری از طرفداران از آن استقبال خواهند کرد.

به صورت کلی و در این مرحله از توسعه رابط کاربری جدید سامسونگ، به نظر نمی‌رسد که این شرکت کره ای مثلا به نوتیفیکیشن‌بار و کنترل‌های سریع اندروید ۱۳ اهمیتی بدهد و ظاهر خود را حفظ می کند.

همچنین در بقیه موارد تفاوت‌ها آنقدری نیست که خیلی قابل توجه باشد. البته این‌ها در بتای اول است و شاید نتسخه نهایی تغییراتی داشته باشد.

در ادامه اسکرین‌شات‌های بیشتر One UI 5.0 را می توانید ببینید:

آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ

آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ

می‌توانید انتظار داشته باشید که آپدیت آزمایشی One UI 5.0 در آینده نزدیک در بازارهای بیشتری در سراسر جهان عرضه شود. سامسونگ همچنین آن را روی دستگاه های بیشتری باز خواهد کرد.

شما منتظر آپدیت جدید سامسونگ هستید؟ فکر می کنید این آپدیت تفاوت زیادی در تجربه کاربری شما ارایه کند؟ من فکر می کنم شاید انیمیشن‌ها و بهبودهای عملکردی بیشتری را شاهد باشیم و از نظر ظاهری نباید انتظار زیادی از آن داشت.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)