حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ ردمی Note 12 Pro 4G به طور جهانی عرضه شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۳، ردمی

شیائومی به زودی آپدیت اندروید ۱۳ را برای ردمی Note 12 Pro 4G ارائه خواهد کرد. قطعاً موج عظیمی از هیجان در بین کاربران این تلفن هوشمند، در حال گسترش است! به روز رسانی مذکور با هدف ارائه ویژگی های جدید، بهبود عملکرد و ارائه تجربه ای روان تر از گوشی، عرضه می‌شود. انتظار می‌رود که به روز رسانی اندروید ۱۳، پرفورمنس ردمی نوت ۱۲ شیائومی را به سطح بالاتری ارتقاء داده و مجموعه ای از نوآوری ها را ارائه کند.

ارائه آپدیت اندروید ۱۳ ردمی Note 12 Pro 4G آغاز شده است

شیائومی از امروز (۵ آگوست ۲۰۲۳) عرضه آپدیت اندروید ۱۳ ردمی Note 12 Pro 4G را آغاز کرده است. این به روز رسانی، پایداری گوشی را بهبود بخشیده و همچنین وصله امنیتی جولای ۲۰۲۳ را به همراه دارد. این به روز رسانی در ابتدا برای کاربران Mi Pilots منتشر شده و دارای بیلد نامبر V14.0.1.0.THGMIXM است. انتظار می‌رود که به روز رسانی جهانی اندروید ۱۳ ردمی نوت ۱۲ پرو 4G، عملکرد این تلفن هوشمند را به سطح بالاتری ارتقاء دهد. قطعاً کاربران، مشتاقانه منتظر انتشار آپدیت هستند و برای لذت بردن از ویژگی های جدید روز شماری می‌کنند.

آپدیت اندروید ۱۳ ردمی نوت ۱۲ پرو 4G

ردمی نوت ۱۲ پرو 4G شیائومی در مارس ۲۰۲۳ معرفی شد. این تلفن هوشمند از صفحه نمایش AMOLED ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. نمایشگر این دستگاه اندازه ۶.۶۷ اینچی و رزولوشن FullHD+ دارد. این گوشی به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 ارائه شد. و همان طور که Xiaomiui اشاره می‌کند، موفق به دریافت سیزدهمین نسخه اندروید شده است. گران قیمت ترین نسخه Redmi Note 12 Pro 4G از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی (از نوع UFS 2.2) برخوردار است.

ردمی نوت ۱۲ پرو 4G از تراشه اسنپدراگون و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار است

تراشه اسنپدراگون 732G وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Note 12 Pro 4G را بر عهده دارد. این تراشه بر اساس فرآیند ساخت ۸ نانومتری تولید شده است. چهار لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند دیده می‌شود. دوربین اصلی آن وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی، و دوربین اولترا واید آن رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد. دو دوربین ماکرو و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

شیائومی ردمی نوت 12 پرو 4G با تراشه اسنپدراگون 732G و دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما چیست؟ آیا تا کنون تجربه استفاده از Redmi Note 12 Pro 4G را داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی