حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی Moto X30 Pro و Moto Razer 2022 مشخص شد: 11 مرداد 1401

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | موتورولا

ماه مرداد برای علاقه مندان به گوشیهای هوشمند ماه شلوغی است. پس از چندین ماه شایعات، بالاخره موتورولا از Moto Edge X30 Pro رونمایی خواهد کرد. این دستگاه اولین گوشی هوشمند با دوربین 200 مگاپیکسلی است که مدت ها شایعه شده بود و همچنین اولین گوشی این شرکت با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود. حالا اما این شرکت معرفی Moto RAZR 2022 را با Moto Edge X30 Pro در تاریخ 11 مرداد ماه تایید کرده است.

این رویداد در چین برگزار می شود زیرا Moto Edge X30 Pro یک گوشی هوشمند منحصر به چین است. با این حال، این دستگاه در آینده در سایر بازار ها با نام Moto Edge 30 Ultra عرضه خواهد شد. البته در حال حاضر، ما نمی‌دانیم در چه زمانی، اما برای برگزاری رویداد، ممکن است بیش از یک ماه طول نکشد تا این شرکت آن را به مخاطبان جهانی برساند. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا Moto RAZR 2022 نیز چین را ترک خواهد کرد یا خیر. اما به هر حال، هنوز هم می‌توان به معرفی آن در بازار های جهانی فکر کرد.

گوشی تاشو موتورولا Moto Razr 2022 را پیش از معرفی و در رنگ خاص ببینید

مشخصات Moto RAZR 2022

گوشی تاشو Moto RAZR 2022 به Moto Edge X30 در صحنه رویداد موتورولا می‌پیوندد. این گوشی تاشوی جدید نسبت به مدل های قبلی خود ارتقاء قابل توجهی را به همراه دارد. از این گذشته، پردازنده میان رده سابق را به نفع تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کنار گذاشته است. با این حال، شایعات می‌گویند که عمر باتری کاربران را با ظرفیت باتری 2800 میلی آمپر ساعتی ناامید خواهد کرد. البته باید ببینیم که آیا موتورولا می‌تواند پردازنده و نرم‌افزار را برای استفاده مناسب با این ظرفیت محدود تغییر داده و بهینه کند یا خیر. به هر حال، این دستگاه دارای صفحه نمایش داخلی 6.7 اینچی 120 هرتزی با وضوح Full HD+ و صفحه نمایش بیرونی 3 اینچی است. این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 13 مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در این دستگاه وجود دارد.

مشخصات Moto X30 Pro

Motorola Edge X30 Pro سنسور دوربین ISOCELL HP1 سامسونگ را با رزولوشن 200 مگاپیکسلی به همراه خواهد داشت. همچنین یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی برای زوم دو برابری اپتیکال نیز وجود دارد. در زیر بدنه، این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود. صفحه نمایش خمیده P-OLED با اندازه‌ 6.67 اینچی این دستگاه، نرخ تازه‌سازی تصویر 144 هرتزی را به نمایش می‌گذارد. در این دستگاه حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد. علاوه بر این، Moto X30 Pro دارای یک دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی است.

تایید پشتیبانی از شارژر 125 واتی در موتورولا اج X30 پرو

تایید پشتیبانی از شارژر 125 واتی در موتورولا اج X30 پرو

تایید شد که موتو X30 پرو از شارژر 125 واتی پشتیبانی خواهد کرد

سال گذشته، این برند متعلق به لنوو، موتورولا اج X30 را در چین با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 معرفی کرد. آن دستگاه با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی عرضه شد و دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بود. چند ماه پیش یکی از مدیران موتورولا تصویری از یک شارژر سریع 125 واتی را به اشتراک گذاشت. امروز او دوباره همان تصویر را در ویبو منتشر کرد و تایید کرد که Moto X30 Pro از شارژ سریع 125 واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می رود X30 Pro دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی باشد و از شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی کند.

به نقل از منبع، Moto X30 Pro با سیستم عامل اندروید 12 و آخرین نسخه MyUI 4.0 از قبل بارگذاری شده است. برای امنیت نیز یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر دارد. همانطور که گفته شد، انتظار می‌رود X30 Pro با نام Motorola Edge 30 Ultra در بازار های جهانی عرضه شود.

 

نظر شما راجع به گوشی های هوشمند جدید موتورولا چیست؟ برای کدام یک از آنها مشتاق‌تر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، موتوx30 pro واقعا مشخصات عالی داره،هرچیزی که ازیک گوشی پرچمدار انتظار داری تو این گوشی هستش ومطمعنأ تو هیچ کاری کم نمیاره این گوشی، پردازنده قوی و بروز اسنپ سری8نسل 1 نسخه پلاس، باطری و فست شارژ عالی که 125واته، وشارژ وایرلس 50 واتی، مورد مهمتر دوربین 200 مگاپیکسلیش هستش که اولین باره میخواد با این گوشی روانه بازار بشه، درکنار یک دوربین 50 مگا و12 و دوربین اصلی 60 مگاپیکسلی که اینم در نوع خودش جالب هستش،بعدش صفحه نمایش خمیده با نرخ تازه سازی تصویر144هرتزی،خب دیگه بهتر ازاین چی انتظاری آدم میتونه داشته باشه از یک گوشی همراه، البته این مشخصات واسه نسخه چین هستش و نسخه جهانی با اسم موتو ایج30 اولترا میخواد بیاد که اینم همین مشخصات رو داشته باشه عالی در عالی میشه و قیمت که یجورایی مشخص میشد بهتر بود ولی خب اونم بالاخره مشخص میشه یه مدت دیگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری