حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا با نمایش طراحی Moto X30 Pro، دوربین 200 مگاپیکسلی و شارژ 125 واتی آن را تأیید کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا با وجود اعلام رسمی معرفی سری جدید گوشی هوشمند پرچمدار و تاشو خود در تاریخ 2 آگوست (11 مرداد)، اخیرا طراحی کامل Moto X30 Pro را به‌نمایش گذاشته است. این دستگاه که انتظار می‌رود با نام Edge 30 Ultra روانه بازار جهانی شود، اولین گوشی هوشمند با سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی خواهد بود.

موتورولا Moto X30 Pro

موتورولا به‌تازگی جزئیات جدید و بیشتری را پیرامون Moto X30 Pro، یکی از دو پرچمداری که این شرکت در 2 آگوست در چین رونمایی خواهد کرد، ارائه کرده است. همان‌طور که به‌طور جداگانه اشاره کردیم، موتورولا همچنین گوشی تاشو Razr 2022 را نیز برای معرفی در این رویداد آماده کرده است. در مورد Moto X30 Pro، این شرکت اساساً طراحی گوشی هوشمند و چندین جزئیات مهم آن را فاش کرده است.

موتورولا Moto X30 Pro

موتورولا Moto X30 Pro

همان‌طور که پوسترهای این گوشی نشان می‌دهند، پرچمدار آینده موتورولا دارای نمایشگر منحنی در قسمت جلو به‌همراه یک سوراخ نمایشگر مرکزی که محل تعبیه دوربین سلفی دستگاه است، می‌باشد. در قسمت پشتی اما، علاوه‌بر پنل منحنی مشابه جلو، شاهد یک ماژول دوربین با سه لنز مختلف شامل یک لنز بزرگ‌تر به‌عنوان محل تعبیه سنسور اصلی و دو لنز کوچک‌تر دیگر احتمالا برای سنسورهای فوق‌عریض و تله‌فوتو هستیم.

پیرامون مشخصات دوربین، در این تصاویر واضح است که حسگر تصویر مورداستفاده برای لنز اصلی این دستگاه، 200 مگاپیکسلی با ابعاد 1.22 اینچی بوده که از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) نیز پشتیبانی می‌کند. نوع سنسور استفاده‌شده در این گوشی نیز، به‌طورحتم ISOCELL HP1 سامسونگ است که سال گذشته معرفی شد.

به‌طور جداگانه، همان تصاویر نشان می‌دهد که Moto X30 Pro دارای دو دکمه فیزیکی در سمت راست خود، به‌علاوه میکروفون، اسپیکر و پورت USB Type-C در لبه پایینی است. همچنین، موتورولا اعلام کرده است که Moto X30 Pro از شارژ سیمی 125 واتی برای یک باتری 4500 تا 5000 میلی‌آمپرساعتی پشتیبانی می‌کند. بر اساس افشای اطلاعات قبلی، Moto X30 Pro با نام Edge 30 Ultra به‌همراه برچسب قیمتی 899 یورو با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اروپا عرضه خواهد شد.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون گوشی هوشمند موتورولا موتو ایکس 30 پرو و سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی