حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا مشخصات دوربین Moto X30 Pro را تأیید کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، موتورولا

انتظار می‌رود موتورولا پس از کنسل کردن رویداد معرفی گوشی‌های جدید خود،‌ آن‌ها را سرانجام در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) در چین رونمایی کند. در این رویداد شاهد رونمایی از سه گوشی هوشمند جدید ازجمله Moto X30 Pro ،Moto S30 Pro و Moto Razr 2022 خواهیم بود. پیش از این، مشخص شده است که Moto X30 Pro به‌عنوان اولین گوشی دنیا با دوربین 200 مگاپیکسلی در جهان معرفی خواهد شد. چندی پیش، موتورولا استفاده از این حسگر تصویر جدید به‌همراه شارژ 125 واتی و طراحی گوشی آینده خود را تأیید کرده بود. بااین‌حال، تاکنون جزئيات دو لنز دیگر دوربین و همچنین لنز سلفی دستگاه ناشناخته بود. امروز اما، موتورولا رسما مشخصات کامل دوربین Moto X30 Pro خود را تأیید کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مشخصات دوربین Moto X30 Pro موتورولا

این دستگاه با تمام مشخصات اصلی خود در پایگاه داده گواهینامه TENAA ظاهر شده بود. بااین‌حال، این لیست اطلاعات دقیقی در مورد دوربین‌های دستگاه فاش نکرد. به‌تازگی اما، در چند روز گذشته، X30 Pro برای رزرو در JD.com در دسترس بوده است. صفحه به‌روزشده موجود در سایت خرده‌فروشی ترکیب دوربین‌های جلو و عقب گوشی هوشمند این شرکت را نشان می‌دهد.

این لیست نشان می‌دهد که Moto X30 Pro دارای دوربین اصلی با سنسور 200 مگاپیکسلی Samsung HP1 با اندازه 1/1.22 اینچی و سایز پیکسل 2.56 میکرومتری است. این حسگر تصویر همچنین از فیلمبرداری 30 فریم‌برثانیه 8K پشتیبانی خواهد کرد.

دوربین اصلی با یک سنسور فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی 117 درجه همراه خواهد بود. این لنز همچنین به‌عنوان یک دوربین ماکرو با فاصله کانونی 2.5 سانتی‌متر نیز عمل می‌کند. همچنین یک دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی سونی IMX663 نیز وجود خواهد داشت. برای عکاسی سلفی، X30 Pro به دوربین جلویی 60 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

مشخصات دوربین Moto X30 Pro موتورولا

مشخصات دوربین Moto X30 Pro موتورولا

X30 Pro از مشخصات داخلی شامل تراشه جدید اسنپدراگون 8+ نسل 1 بهره می‌برد. این دستگاه همچنین در سه پیکربندی موجود خواهد بود: 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، و 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی.

گزارش‌های دیگر نشان می‌دهند که نمایشگر 6.67 اینچی +FHD با رفرش‌ریت 144 هرتز و اسکنر اثرانگشت درون نمایشگر نیز برای این دستگاه درنظر گرفته شده است. انتظار می‌رود باتری 4550 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 125 واتی نیز در آن قرار گیرد.

نظر شما پیرامون مشخصات دوربین Moto X30 Pro موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی