حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی گوشی تاشو موتورولا Razr 3 منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | موتورولا

موتورولا یکی از اولین برندهایی بود که گوشی تاشو را در مقیاس تجاری ارایه کرد. با این حال در ارایه نسل سوم خود کمی تاخیر داشت. امروز تیزر رسمی گوشی تاشو موتورولا Razr 3 منتشر شده و به ما می گوید که رونمایی از این گوشی احتمالا خیلی زود اتفاق خواهد افتاد.

تیزر رسمی گوشی تاشو موتورولا Razr 3

موتورولا ریزر ۳ پس از چندین بار لو رفتن، به نوعی رسمی شده است. چن جین، مدیر اجرایی گروه تجاری موبایل لنوو، اخیراً دستگاه تاشو را نمایش داده و ویدیویی نیز در حساب کاربری Weibo این شرکت منتشر شده است.

به نظر می رسد که Razr 3 از روال کلی طراحی مدل قبلی خود دوری کرده که اتفاق مثبتی است. موتورولا حاشیه های قابل توجه اطراف صفحه نمایش اصلی و همچنین بریدگی را کنار گذاشته و در عوض طراحی مستطیلی تر با حاشیه های باریک و بریدگی سوراخ نمایشگر را انتخاب کرده است.

این ویدئو مجموعه دوربین به روز شده با دو سنسور و همچنین صفحه نمایش بیرونی را نشان می دهد که ظاهراً از 2.7 اینچ به 3 اینچ افزایش یافته است.

 

در کل به نظر می رسد که این یک گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 است ولی شانس بیشتری برای تبدیل شدن به بهترین گوشی تاشو نسبت به نسل قبلی خود دارد که طراحی ساده، دوربین تکی و مشخصات میان‌رده داشت.

موتورولا یکی از اولین شرکت هایی بود که در سال 2019 یک گوشی تاشو را معرفی کرد اما نتوانست در بازار نوپای تاشو با موفقیت ادامه بدهد. نسخه اول با یک مدل 5G کمی بهتر در سال 2020 به‌روز شد، اما شرکت از عرضه مدل جدید در سال 2021 خودداری کرد. شایعات در آن زمان گفته بودند که شرکت در حال کار برای اصلاح طراحی است و عرضه سوم این گوشی به عنوان محصول پرچمدار انجام خواهد شد.

موتورولا به طور ضمنی تایید کرده است که Razr 2022 از جدیدترین چیپست پریمیوم کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده می کند، که ظاهراً قدرت گوشی هایی مانند گلکسی زد فولد 4 و فلیپ 4 را نیز تامین خواهد کرد. این تراشه با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.

شایعه شده که Razr 3 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین زاویه دید عریض (و ماکرو) 13 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است.

همچنین شایعه شده است که این گوشی تاشو دارای صفحه نمایش داخلی بزرگتر 6.7 اینچی با وضوح +FHD و رفرش ریت 120 هرتز است. موتورولا تمام جنبه های گوشی را به روز نمی کند و ممکن است همان باتری 2800 میلی آمپر ساعتی مدل قبلی خود را داشته باشد.

با وجود مشخصات متوسط، Razr 5G دارای برچسب قیمتی ۱۴۰۰ دلاری بود، اما اگر شایعه موجود باور شود، نسخه جدید و بهبود یافته می تواند کمی مقرون به صرفه باشد. ظاهراً این تلفن با قیمت 1149 یورو (1153 دلار) در اروپا به فروش خواهد رسید.

در ابتدا فقط در رنگ مشکی کوارتز در دسترس خواهد بود، اما موتورولا ممکن است یک رنگ آبی آرام جدید را در آینده معرفی کند. گفته می شود که Razr 3 در اواخر این ماه یا عرضه خواهد شد.

منتظر گوشی جدید موتورولا هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

با این قیمت، پردازنده ی پرمصرف، باتری کوچیک، ارزش خرید تقریبا به ۰ میرسه. و شکست بزرگی‌می‌خوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)