حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو موتورولا Moto Razr 2022 را پیش از معرفی و در رنگ خاص ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

به نظر می‌رسد که پس از حدود ۱ نسل غیبت حالا موتورولا می خواهد با دست پر وارد میدان شود. ما شایعات مربوط به گوشی تاشو Razr 3 را هم داشتیم و حالا دستگاه دیگری به نام Moto Razr 2022 لو رفته است. به نظر می رسد که موتورولا با ۲ گوشی تاشو بخواهد تابستان امسال را داغ‌تر از گذشته پشت سر بگذارد.

گوشی تاشو موتورولا Moto Razr 2022

با انتشار تصاویر جدید و دانسته‌های قبلی که برپایه شایعات هستند، می بینیم که احتمالا Motorola دو گوشی تاشو را برای عرضه آماده داشته باشد. دستگاهی که شاید با نام موتورولا Razr 3 عرضه شود، دوربین اصلی دوگانه دارد و نمایشگر قاب پشتی آن بزرگتر از نسل‌های قبلی خواهد بود.

با این حال دستگاهی که امروز لو رفته و نام روی جعبه آن Razr 2022 درج شده است، طراحی کاملا مشابه با نسل‌های قبل را داراست. با این حال رنگ قهوه‌ای آن جالب توجه به نظر می رسد.

گوشی تاشو موتورولا Moto Razr 2022

گوشی تاشو موتورولا Moto Razr 2022

درباره مشخصات و اطلاعات مربوط به این دستگاه اطلاعات دقیقی در دست نداریم اما شاید شاهد به روزشدن تراشه یا بخشی از مشخصات دیگر مانند دوربین اصلی تکی باشیم.

در موتورولا ریز ۳ اما انتظار یک ارایه پرچمدار را داریم، حداقل وقتی از نظر تراشه به آن نگاه می کنیم باید پرچمدار باشد چرا که شایعه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برای آن به گوش می‌رسد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید Motorola در سال ۲۰۲۲ می تواند سهم خوبی از بازار گوشی‌های تاشو را بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)