حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto Razr 2022 و Moto X30 Pro گواهی HDR 10+ را دریافت کردند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

همه چیز آماده است تا موتورولا فردا دو گوشی هوشمند Moto Razr 2022 و Moto X30 Pro را معرفی کند. در گذشته گزارش شده بود که این دو محصول موفق به دریافت گواهینامه TENAA شده اند. هم اکنون نیز خبر از آن رسیده است که دو گوشی جذاب آینده موتورولا گواهی HRD 10+ را دریافت کرده اند.

 موتورولا Moto Razr 2022 رقیب قدرتمندی برای Z Flip 4 است

موتورولا ریزر ۲۰۲۲ از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار است. این محصول اولین گوشی تاشو در دنیا است که به تراشه پرچمدار کوالکام مجهز می‌شود. گزارش شده است که گران قیمت ترین نسخه موتورولا Moto Razr 2022 از ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. تلفن هوشمند تاشو آینده موتورولا بدون شک یک گوشی قدرتمند و یک رقیب بزرگ برای Galaxy Z Flip 4 سامسونگ خواهد بود.

Moto Razr 2022

صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی AMOLED فول اچ دی پلاس Moto X30 Pro دارای رفرش ریت ۱۴۴ هرتز است. نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی هوشمند از طریق تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 تامین می‌شود. موتورولا برای این دستگاه یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری و شارژ سریع ۱۲۵ واتی را در نظر گرفته است. موتو ایکس ۳۰ پرو با رابط کاربری MyUX (مبتنی بر دوازدهمین نسخه اندروید) عرضه خواهد شد. وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که این دستگاه از ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و ۱۲ گیگابایت رم برخوردار است. چن جین، مدیر کل موتورولا، چندی پیش نمونه عکسی از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند منتشر کرد. وی گفت که یک سنسور ۱/۱.۲۲ اینچی در این گوشی هوشمند به کار گرفته شده است.

موتورولا با نمایش طراحی Moto X30 Pro، دوربین 200 مگاپیکسلی و شارژ 125 واتی آن را تأیید کرد

احتمالا شما هم مثل ما بی صبرانه منتظر معرفی گوشی های جدید موتورولا هستید. زیرا در چند وقت اخیر تبلیغات زیادی پیرامون این محصولات صورت گرفته است. و بسیاری از دنبال کنندگان تکنولوژی منتظر آن هستند تا ببینند موتورولا واقعا چه در چنته دارد. نظر شما چیست؟ آیا پرچمداران جدید موتورولا می‌توانند رقبای خود را به چالش بکشند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی