حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی نوا ۱۰ و نوا ۱۰ پرو با تراشه اسنپدراگون 778G 4G در چین معرفی شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

هواوی از دو گوشی هوشمند جدید با نام های نوا ۱۰ و نوا ۱۰ پرو رونمایی کرد. همان‌طور که از اسم این محصولات جدید پیداست، قرار است جانشین سری Nova 9 شوند. Nova 10 و Nova 10 Pro مشخصات مطلوبی دارند. برای مثال هر دو این دستگاه ها به تراشه اسنپدراگون و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده اند. جدیدترین تلفن هوشمند هواوی از شارژ فوق سریع ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

سری نوا ۱۰ هواوی هفدهم تیر عرضه خواهند شد

سری نوا ۱۰ هواوی، که از Nova 10 و Nova 10 Pro تشکیل شده است، با قیمت اولیه ۲,۶۹۹ یوان (تقریبا معادل ۴۰۳ دلار) عرضه خواهد شد. پیش فروش این گوشی ها از امروز ساعت ۱۸:۰۸ دقیقه (به وقت محلی) آغاز شده و فروش نیز از هشتم جولای (۱۷ تیر) شروع خواهد شد. هواوی نوا ۱۰ از صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ برخوردار است. این نمایشگر نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ داشته و از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۳۰۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند. تراشه کوالکام اسنپدراگون 778G 4G مسئولیت تامین نیروی پردازشی این تلفن هوشمند را بر عهده دارد. همچنین لازم به ذکر است که گران قیمت ترین نسخه این دستگاه از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار خواهد بود.

Nova 10 Pro

سه لنز در قاب پشتی Huawei Nova 10 دیده می‌شود. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است. نوا ۱۰ برای دوست‌داران عکس های سلفی جذاب به نظر می‌رسد. زیرا دوربین سلفی این دستگاه به سنسور ۶۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. استفاده از باتری های پرظرفیت در تلفن های هوشمند اندرویدی به امری رایج تبدیل شده. اما به نظر می‌رسد که هواوی وزن و ظرافت طراحی گوشی را اولویت قرار داده و به استفاده از یک باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپری اکتفا کرده است. خوشبختانه Nova 10 از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی کرده و از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر و سیستم عامل هارمونی V2.0 نیز بهره مند است.

هواوی Nova 10 Pro چه مشخصاتی دارد؟

هواوی نوا ۱۰ پرو از صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی OLED با رزولوشن FullHD+ برخوردار است. این نمایشگر نیز مانند نسخه استاندارد از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۳۰۰ هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. در بخش تأمین نیروی پردازشی، هر دو گوشی نوا ۱۰ و نوا ۱۰ پرو از تراشه اسنپدراگون 778G 4G استفاده می‌کنند. این تراشه به پردازنده گرافیکی آدرنو 642L مجهز است. Huawei Nova 10 Pro دارای باتری پرظرفیت تر ۴,۵۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ فوق سریع ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت این دستگاه نیز زیر صفحه نمایش قرار گرفت است. اما متاسفانه گزارش GizmoChina اشاره بیشتری به فناوری و نوع این سنسور نمی‌کند.

Nova 10 Pro

دوربین اصلی نوا ۱۰ پرو هواوی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید-ماکرو قرار گرفته است. در نهایت یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی، ماژول دوربین این تلفن هوشمند را تکمیل می‌‌کند. یک دوربین ۶۰ مگاپیکسلی سلفی، به همراه ۸ مگاپیکسلی تشخیص عمق در گوشه صفحه نمایش این دستگاه دیده می‌شوند. در نهایت باید اشاره کنیم که نسخه پرو نیز دقیقا مانند نسخه استاندارد از رابط کاربری HarmonyOS 2.0 بهره مند است.

هواوی Nova 9 Pro و Nova 9 با تراشه Snapdragon 778G 4G رونمایی شدند

نظر شما درباره گوشی های جدید هواوی چیست؟ آیا ارزش خرید دارند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی