حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات Nova 12S هواوی فاش شد؛ شروع پیش‌فروش در مکزیک

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | هواوی

دیروز بود که یک تلفن هوشمند جدید هواوی در میان داده های IMEI مشاهده شد. در حال حاضر، مشخصات و طراحی Nova 12S هواوی به بیرون درز کرده است. پیش‌فروش این گوشی، بی‌سر‌و‌صدا در مکزیک آغاز شده است.

احتمالا هواوی Nova 12S نسخه جهانی Nova 12 Lite خواهد بود

یک میکروسایت برای Nova 12S هواوی در مکزیک راه‌اندازی شده که مشخصات کلیدی و تصاویر این تلفن هوشمند را برای خریداران اولیه آشکار می‌کند. طراحی Nova 12s شباهت زیادی به Nova 12 Lite دارد. ماژول دوربین کپسولی شکل بزرگ این گوشی، سه سنسور را درون خود جای داده است. فریم این دستگاه نیز تخت است. علاوه بر شباهت های ظاهری، مشخصات این تلفن هوشمند جدید هواوی نیز مشابه نوا ۱۲ لایت است.

Huawei Nova 12S

هواوی نوا ۱۲ اس یا برخورداری از ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی به دست کاربران خواهد رسید. دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی این تلفن هوشمند، زاویه دید گسترده‌ای خواهد داشت. این دستگاه از شارژ سریع ۶۶ واتی SuperCharge Turbo پشتیبانی می‌کند. Nova 12S در رنگ های آبی و سفید به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی ضخامت ۶.۸۸ میلی‌متری داشته و وزن آن تنها ۱۶۸ گرم است.

مشخصات Nova 12S بسیار شبیه به Nova 12 Lite است. به نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند جدید هواوی، نسخه تغییر نام یافته Nova 12 Lite برای عرضه در بازار جهانی خواهد بود. اگر این موضوع درست باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم و که تراشه Snapdragon 778G 4G نیروی پردازشی مورد نیاز Nova 12S را تأمین کند. احتمالا این گوشی، از باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

هم‌اکنون، ساکنان مکزیک می‌توانند هواوی Nova 12S را با پرداخت ۱۰ پزو پیش‌خرید کنند. قیمت کامل این تلفن هوشمند به طور رسمی در تاریخ ۲۱ مارس (۲ فروردین) اعلام خواهد شد. پیش‌فروش تا ساعت ۲۱ (به وقت محلی) روز ۲۱ مارس ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود که عرضه این دستگاه نیز از ۱ آوریل (۱۳ فروردین) آغاز شود. برای خریداران اولیه، دو هدیه رایگان در نظر گرفته شده است. خریداران Nova 12S می‌توانند هواوی FreeBuds SE 2 (در رنگ آبی یخی) و Huawei Band 2 (در همه رنگ‌ها) را هدیه بگیرند.

هواوی نوا ۱۲ و نوا ۱۲ لایت رسما معرفی شدند

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی