حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری نوا ۱۱ هواوی با قابلیت ارتباط ماهواره ای معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، هواوی

هواوی با برگزاری رویدادی، از محصولات جدید خود رونمایی کرد. اما بدون شک نقطه قوت و جذابیت این رویداد، رونمایی از تلفن های هوشمند سری نوا ۱۱ هواوی بود. پس با ترنجی همراه باشید تا ببینیم جدیدترین گوشی های این غول فناوری چینی چه مشخصات و قیمتی دارند.

سری نوا ۱۱ هواوی از تراشه اسنپدراگون 778G 4G بهره می‌برد

ابتدا به سراغ مدل پایه سری نوا ۱۱ می‌رویم. این تلفن هوشمند هواوی بدنه ای مقاوم داشته و تنها ۶.۸۸ میلی متر ضخامت دارد. صفحه نمایش Nova 11 حدود ۹۴ درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش فلت ۶.۷ اینچی OLED با لایه محافظ Kunlun، رفرش ریت هرتز و رزولوشن +FHD است. لازم به ذکر است که سری نوا ۱۱ هواوی، اولین گوشی های هوشمند میان رده ای هستند که توانایی برقراری ارتباط ماهواره ای را دارند. البته من مدل پایه این سری، تنها از ارتباط ماهواره ای یک طرفه پشتیبانی می‌کند. سری Nova 11 همچنین اولین محصول این برند است که از فناوری XD Portrait برای دوربین های جلو و عقب استفاده می‌کند. این فناوری باعث می‌شود تا جدیدترین گوشی های میان رده هواوی، بتوانند تصاویر پرتره عالی ثبت کنند.

Huawei Nova 11

گوشی هوشمند نوا ۱۱ به باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. تراشه اسنپدراگون 778G 4G، به عنوان قلب تپنده این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه دارای حافظه ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی خواهد بود. در بالای صفحه نمایش این گوشی هوشمند یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 خودنمایی می‌کند. در قاب پشتی Nova 11 یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با دیافراگم f/1.9)، یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم دیافراگم f/2.2 و فوکوس خودکار لیزری قرار گرفته است.

گوشی هوشمند Nova 11 Pro چه مشخصاتی دارد؟

نوا ۱۱ پرو ویژگی های مشابه زیادی با نسخه استاندارد دارد. Nova 11 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی خمیده OLED با وضوح ۱۲۰۰×۲۶۵۲ پیکسل به همراه محافظ نمایشگر Kunlun و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. این تلفن هوشمند نیز مانند مدل استاندارد، نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه Snapdragon 778G 4G تأمین می‌کند. این تلفن هوشمند جدید آنر، حداکثر از ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار خواهد بود. Nova 11 Pro به باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ فوق سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

Huawei Nova 11 Pro

یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با گشودگی دیافراگم f/2.2 و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی، در قاب پشتی هواوی نوا ۱۱ قرار گرفته اند. یک دوربین اصلی ۶۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی در نظر گرفته شده اند. استفاده از این دوربین های دوگانه باعث افزایش دقت عکس های پرتره سلفی می‌شود. دوربین سلفی نوا ۱۱ توانایی ارائه زوم اپتیکال ۲ برابری و زوم دیجیتال ۵ برابری را دارد. دوربین اصلی این تلفن هوشمند نیز توانایی زوم ۱۰ برابری دیجیتال را خواهد داشت.

نسخه اولترا سری Nova 11 توانایی برقراری ارتباط ماهواره ای دوطرفه را دارد

به سراغ نوا ۱۱ اولترا می‌رویم. این تلفن هوشمند، پرچمدار سری Nova 11 محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی اولد یا رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۶۵۲ است. نمایشگر این دستگاه همانند دو نسخه دیگر به وسیله شیشه Kunlun محافظت شده و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. Nova 11 Ultraبه باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند ‌‌. وقتی پسوند «اولترا» را می‌شنویم، انتظاراتمان بالا می‌رود. اما این تلفن هوشمند نیز همانند دو برادر کوچک تر خود به نسخه 4G تراشه اسنپدراگون 778G مجهز شده است ‌‌. البته این مدل تنها در یک نسخه ۵۱۲ گیگابایتی قابل تهیه خواهد بود.

Huawei Nova 11 Ultra

در مورد مدل برتر، هواوی نوا 11 اولترا مدل پرچمدار این سری میان رده بالاست. این صفحه نمایش 6.78 اینچی منحنی OLED با رزولوشن 2652 در 1200 پیکسل، محافظ شیشه Kunlun و نرخ تازه سازی 120 هرتز دارد. همانند دو مدل دیگر، این دستگاه نیز از یک بسته باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. علاوه بر این، به تنها نوع 4G تراشه اسنپدراگون 778G نیز مجهز شده است. اگرچه، این مدل تنها در یک پیکربندی حافظه ۵۱۲ گیگابایتی موجود است. گفته می شود محافظ شیشه ای Kunlun ارائه شده بسیار بادوام تر از Corning Gorilla Glass Victus 2 است.

هواوی نوا ۱۰ و نوا ۱۰ پرو با تراشه اسنپدراگون 778G 4G در چین معرفی شدند

 

همان طور که Gizmochina در آخرین گزارش خود اشاره می‌کند، هر سه مدل سری Nova 11 به سیستم عامل HarmonyOS مجهزند. نوا ۱۱ اولترا بر خلاف دو مدل دیگر توانایی برقراری ارتباط ماهواره ای «دوطرفه» Beidou را دارد. این قابلیت به کابران این اجازه را می‌دهد تا پیام های اضطراری خود را حتی در زمانی که خارج از پوشش شبکه تلفن همراه هستند، ارسال کنند.

قیمت رنگ بندی سری نوا ۱۱

سری Nova 11 در چندین رنگ و گزینه های ذخیره سازی مختلف عرضه خواهد شد. پیش فروش این تلفن هوشمند در ۷ آوریل ۲۰۲۳ آغاز می شود. مدل پایه و نسخه پرو در چهار رنگ مشکی، طلایی، سفید و سبز به دست کاربران خواهد رسید. نسخه اولترا اما تنها در دو رنگ مشکی و سبز قابل تهیه خواهد بود. هوآوی نوا ۱۱ از ۲,۴۹۹ یوان (تقریباً ۳۶۳ دلار آمریکا) شروع می‌شود؛ در حالی که نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا به ترتیب از ۳,۴۴۹ یوان (تقریبا ۵۰۲ دلار آمریکا) و ۴,۴۴۹ یوان (تقریباً ۶۴۸ دلار آمریکا) قیمت گذاری خواهند شد.

نظر شما درست این تلفن های هوشمند جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alireza1995

والا خداییش دیگ هوآوی شورش در آورده ….الان اینا چیه که معرفی کرده…همش ی پردازنده گرافیکی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی