حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Nova 12S فاش شد: تکرار نسل قبل!

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی به کار روی سری نوا ۱۲ ادامه می‌دهد. در حال حاضر، برخی از ویژگی های هواوی Nova 12S فاش شده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند به زودی معرفی شود. گفته می‌شود که این دستگاه شباهت هایی با نسل قبل خواهد داشت. داده های IMEI نشان می‌دهند که Huawei Nova 12S نسخه تغییر نام یافته Nova 11 خواهد بود! در ادامه نگاهی به ویژگی ها و مشخصات احتمالی این تلفن هوشمند آینده هواوی خواهیم انداخت.

احتمالا هواوی Nova 12S مانند نسل قبل از Snapdragon 778G 4G برخوردار است

سری نوا ۱۲ با طراحی شیک، تراشه‌ای با کارایی بالا و سیستم دوربین قدرتمند سعی دارد تا مورد پسند کاربران قرار گیرد. هواوی با وجود همه موانع، از توسعه گوشی های هوشمند دست نمی‌کشد. این سازنده چینی تلفن های هوشمند در حال کار بر روی Nova 12S است. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای ویژگی های مشابهی با نسل قبل باشد.

داده های IMEI

مطابق با گزارش Gizmochina، هواوی Nova 12S دارای شماره مدل FOA-LX9 است. با این حال، توجه به این نکته ضروریست که این شماره مدل متعلق به Nova 11 بود. اگر هواوی در حال ثبت Nova 12S با شماره مدل مذکور باشد، نکاتی وجود دارد که لازم است بدانیم. اولین مورد این است که Nova 12S مشخصاتی مشابه Nova 11 خواهد داشت. ممکن است هواوی تغییراتی در Nova 12S جدید ایجاد کرده باشد؛ اما متاسفانه در حال حاضر ما از این تغییرات بی‌خبر هستیم. به طور کلی، انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده هواوی، مشخصاتی مشابه نسل قبل داشته باشد و تنها با تغییرات جزئی عرضه شود.

هواوی Nova 11 از تراشه Snapdragon 778G برخوردار بود. این چیپست در Nova 12S نیز به کار گرفته می‌شود. به دلیل محدودیت های موجود برای هواوی، این شرکت به سراغ نسخه 4G اسنپدراگون 778G رفته و تراشه به کار گرفته شده در این دستگاه از شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد. هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی Huawei Nova 12S منتشر نشده است؛ اما با توجه به ظاهر شدن این تلفن هوشمند در میان داده های IMEI، انتظار داریم که در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی آن باشیم.

سری نوا ۱۱ هواوی با قابلیت ارتباط ماهواره ای معرفی شد

نظر شما درباره میان‌‌رده های جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی