حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی و طراحی سری نوا ۱۲ هواوی مشخص شد + ویدئو

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

هواوی در ماه آگوست و سپتامبر از گوشی های پرچمدار سری میت ۶۰ بدون برگزاری مراسم، رونمایی کرد. به همین دلیل مشخص نیست که آیا این شرکت رویدادی را برای سری Nova 12 برگزار خواهد کرد یا خیر. هواوی با انتشار پستی تاریخ رونمایی و طراحی سری نوا ۱۲ را به اشتراک گذاشته است. این تلفن های هوشمند در ساعت ۱۲ بعد از ظهر (به وقت محلی) روز ۲۶ دسامبر (۵ دی) معرفی خواهند شد.

تاریخ رونمایی سری نوا ۱۲ هواوی پنجم دی ماه خواهد بود

انتظار می‌رود که سری Nova 12 شامل مدل های استاندارد، پرو، لایت و اولترا باشد. تیزر منتشر شده، رنگ آبی گوشی هوشمندی از این سری را نشان می‌دهد. ادعا شده است که Nova 12 Lite (یا Vitality Edition) دارای دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین اصلی این دستگاه نیز وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و صفحه نمایش آن از نوع OLED خواهد بود. این دستگاه در رنگ های آبی، سفید و مشکی عرضه می‌شود و دارای سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر است. هنوز مشخص نیست که این گوشی هوشمند آینده هواوی از شبکه 5G نیز پشتیبانی می‌کند یا خیر.

گفته می‌شود که هواوی نوا ۱۲، یک گوشی 4G خواهد بود. تراشه اسنپدراگون 778G 4G نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین خواهد کرد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی کند. به سراغ مدل های گران قیمت‌تر می‌رویم. Nova 12 Pro و 12 Ultra از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی خواهند کرد. انتظار می‌رود که این دو گوشی هوشمند به تراشه Kirin 9000s مجهز شوند. احتمالا Nova 12 Ultra از ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه نیز پشتیبانی می‌کند.

مطابق با گزارش منبع، انتظار می‌رود که نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا دارای یک صفحه نمایش OLED با لبه های خمیده و رزولوشن 1.5K باشند. این دو دستگاه از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد. این دو تلفن هوشمند از دوربین سلفی دوگانه ۶۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهند بود. انتظار می‌رود که دوربین اصلی Nova 12 Pro و Nova 12 Ultra هواوی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته باشد. در قاب پشتی این تلفن های هوشمند یک دوربین تله فوتو و اولترا واید نیز قرار خواهد گرفت. احتمالا دوربین اصلی این دستگاه ها از OIS بهره‌مند بوده و دوربین تله فوتو نیز توانایی زوم ۲ برابری اپتیکال خواهد داشت.

مشخصات هواوی نوا ۱۲ و نوا ۱۲ پرو فاش شد: زمان کمی تا رونمایی مانده است

نظر شما درباره سری Nova 12 هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی