حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل نوا ۱۱ اولترا هواوی پیش از رونمایی فاش شد + تیزر

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

سری آینده گوشی های نوا هواوی قرار است در هفدهم آوریل (۲۸ فروردین ماه) رونمایی شوند. انتظار می‌رود این سری از سه نسخه nova 11، 11 pro و 11 ultra تشکیل شود. هم اکنون افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، مشخصات کامل نوا ۱۱ اولترا را به اشتراک گذاشته است. با ترنجی همراه باشید تا به جزییات این گزارش بپردازیم.

مشخصات نوا ۱۱ اولترا هواوی فاش شد: به کارگیری اسنپدراگون 778G 4G

همان طور که اشاره شد، مشخصات کامل نوا ۱۱ اولترا هواوی فاش شده است. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از تراشه قدرتمند Snapdragon 778G 4G برخوردار خواهد بود. البته این دستگاه قبلا با تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ آزمایش هایی را پشت سر گذاشته بود. اما به نظر می‌رسد که هواوی سر انجام اسنپدراگون 778G را به کار خواهد گرفت. به کارگیری این تراشه باعث می‌شود که قیمت نهایی Nova 11 Ultra مقرون به صرفه تر باشد.

در پوستر منتشر شده از سوی هواوی، نوا ۱۱ اولترا قابل مشاهده است

یکی از قابل توجه ترین ویژگی های هواوی نوا ۱۱ اولترا، صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی آن است. این نمایشگر لبه های خمیده، رزولوشن ۱۲۰۰×۲۵۶۲ پیکسل، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و فناوری کاهش نور PWM ۱۴۴۰ هرتزی دارد. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از دو دوربین سلفی ۶۰+۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که این دو لنز دوربین در یک بریدگی کپسولی شکل و در سمت چپ نیمه بالایی صفحه نمایش قرار گیرند. دوربین سلفی این تلفن هوشمند توانایی زوم اپتیکال ۲ برابری خواهد داشت.

تاریخ رونمایی سری نوا ۱۱ هواوی فاش شد: ۲۸ فروردین ماه

 

همان طور که Gizmochina اشاره کرده است، سه لنز دوربین در قاب پشتی Nova 11 Ultra دیده می‌شود. دوربین اصلی این گوشی هوشمند رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی (چینش پیکسل RYYB) دارد. دوربین اصلی همچنین دارای فناوری دیافراگم متغیر خواهد بود. دوربین دوم این تلفن هوشمند وضوح ۸ مگاپیکسلی داشته و از نوع اولترا واید است. این دستگاه دارای دوربین ماکرو نیز خواهد بود. هواوی، برای این تلفن هوشمند جدید خود به سراغ باتری پرظرفیت ۴,۵۰۰ میلی آمپری رفته است. این دستگاه از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود که هواوی نوا ۱۱ ضخامت ۷.۹۹ میلی متری و وزن ۱۸۸ گرمی خواهد داشت.

تیزر سری Nova 11 منتشر شده است

انتظار داریم که این تلفن هوشمند از قابلیت ارتباط ماهواره ای برخوردار باشد. تیزری از سری نوا ۱۱ منتشر شده که این دستگاه را در رنگ سبز نشان می‌دهد. ویدئو منتشر شده از سوی هواوی، طراحی این تلفن های هوشمند را نشان می‌دهد. قاب پشتی رنگ سبز این گوشی های هوشمند هواوی حالت چرمی داشته و لوگو Nova در سراسر قاب پشتی درج شده است.

نظر شما درباره این سری از گوشی های هوشمند نوا چیست؟ آیا هنوز نبود سرویس های گوگل، پاشنه آشیل تلفن های هوشمند هواوی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی