حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر گوشی جدید هواوی در میان داده های TENAA مشاهده شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | هواوی

در اوایل هفته جاری بود که یک گوشی جدید هواوی با شماره مدل FIN-AL60a در میان داده های TENAA مشاهده شد. انتظار می‌رود که این دستگاه متعلق به سری Nova 12 باشد. هم اکنون، لیست TENAA با تصاویر این تلفن هوشمند به‌روز شده است.

احتمالا گوشی جدید هواوی به Snapdragon 778G 4G مجهز خواهد شد

هواوی FIN-AL60a در میان داده های TENAA و گواهینامه 3C مشاهده شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی هواوی نسخه‌ای جدیدی از Nova 12 Lite (که از شماره مدل FIN-AL60 بهره می‌برد) خواهد بود. متاسفانه اما تاکنون، اطلاعاتی درباره نام رسمی FIN-AL60a منتشر نشده است. تصاویر این گوشی جدید هواوی در پایگاه داده TENAA تایید می‌کند که ظاهر این دستگاه شبیه Nova 12 Lite خواهد بود. حتی برخی از مشخصات فاش شدن نیز یکسان است‌.

Huawei Nova 12 Lite

داده های گواهی 3C نشان می‌دهد که هواوی FIN-AL60a از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی 4G از یک تراشه ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز برخوردار است. نوا ۱۲ لایت از تراشه اسنپدراگون 778G بهرمند بوده که همین فرکانس را دارد. بنابراین، ممکن است که FIN-AL60a نیز به Snapdragon 778G 4G مجهز شود. فاش شده است که این تلفن هوشمند آینده هواوی دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح ۱۰۸۴ در ۲۴۱۲ پیکسل خواهد بود. این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار داده و از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس ۱۴۴۰ هرتز بهره‌مند است. گفته می‌شود که دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول قرار خواهد گرفت. این دستگاه دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اولتراواید نیز از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است.

هواوی، برای این گوشی جدید خود به سراغ دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی خواهد رفت. این دستگاه از باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و به طور پیش‌فرض به سیستم عامل HarmonyOS نیز مجهز شده است. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی هواوی FIN-AL60a، منتشر نشده است.

هواوی نوا ۱۲ و نوا ۱۲ لایت رسما معرفی شدند

با توجه به تصاویر منتشر شده، نظر شما درباره این گوشی هوشمند 4G جدید هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی