حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک کاربر ردیت بدون اینکه متوجه شود به‌مدت سه هفته از پیکسل 7 پرو استفاده کرده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

در یک اقدام عجیب، شخصی ادعا می‌کند که به‌مدت سه هفته بدون اطلاع از اینکه گوشی هوشمندی که دراختیار دارد، پرچمدار فعلی گوگل یعنی پیکسل 6 پرو نیست، از مدل اولیه پیکسل 7 پرو استفاده می‌کرده است. این شخص همچنین عکس‌های این گوشی را به‌عنوان مدرک خود منتشر کرده است.

استفاده از پیکسل 7 پرو

هفته گذشته، اخباری منتشر شد مبنی‌بر اینکه نسخه اولیه پیکسل 7 برای خرید در eBay در دسترس است و نگاهی اولیه به گوشی آینده گوگل را ارائه می‌کند که البته خود این شرکت چندی پیش آن را به‌صورت رسمی به‌نمایش گذاشته بود. مدت کوتاهی پس از آن، گوشی مذکور از لیست eBay حذف شد.

کاربر AMC20_ در یک پست جدید در subreddit Google Pixel فاش کرده است که دستگاه خود را از یک لیست فیس‌بوک که در آن با عنوان Pixel 6 Pro توصیف شده، خریداری کرده است.

در این پست، AMC20_ می‌گوید که او توانسته است تا به‌مدت سه هفته بدون مشکل از این تلفن استفاده کنند. درواقع، مشخص نیست که آیا این شخص اطلاع دقیقی از مشخصات و ظاهر پیکسل 6 پرو نداشته و به‌جای آن درحال استفاده از مدل 7 پرو بوده است یا خیر!

استفاده از پیکسل 7 پرو

استفاده از پیکسل 7 پرو

به‌هرحال، بر اساس عکس‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شده که در بالا مشاهده می‌کنید، نمونه اولیه Pixel 7 Pro دارای گزینه رنگی Obsidian بوده و کاملاً شبیه به Pixel 6 Pro در رنگ مشکی طوفانی ظاهر شده است. حتی گفته می‌شود که این دو گوشی از نمایشگری با مشخصات و ابعاد یکسان بهره می‌برند.

متأسفانه، دیروز با انتشار گزارش اخبار مربوط به نمونه‌های اولیه پرچمداران گوگل، همه‌چیز خراب شد. طبق پست مالک، نمونه اولیه Pixel 7 Pro از راه دور توسط گوگل ریبوت و غیرقابل‌استفاده شده است. اکنون با روشن کردن آن، تلفن مستقیماً به منوی بازیابی فست‌بوت اندروید می‌آید. در آنجا، می‌توانیم اسم رمز «Cheetah» پیکسل 7 پرو را در کنار تأیید گزارشات پیشین مبنی‌بر استفاده سری پیکسل 7 از مودم 5300 اگزینوس سامسونگ ببینیم.

از یک طرف، خیلی خوب است که گوگل توانسته زبان طراحی پایداری را برای سری پیکسل پیدا کند که این دستگاه به‌راحتی قابل‌تشخیص باشد. بااین‌حال، اگر کسی نتواند به‌راحتی بین دو نسل از گوشی شما ازلحاظ بصری تمایز قائل شود، احتمالاً مورد خوشایندی نیست. همچنین واقعاً تجربه خوبی نیست که یک تلفن را به‌صورت آنلاین بخرید و سه هفته بعد از راه دور خاموش شود بدون اینکه دلیل آن را بفهمید.

نظر شما پیرامون استفاده تصادفی یک کاربر از پیکسل 7 پرو بدون اطلاع از مدل آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی