حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شکستگی شیشه نوار دوربین پیکسل ۷ توسط کاربران این دستگاه گزارش شده است

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، گوگل، مشکلات

گوگل در دو سری اخیر پیکسل خود تلاشی جدید را آغاز کرد تا بتواند خود را رقیبی مهم و اصلی برای سامسونگ و اپل نشان دهد. با این حال، رویه وجود مشکلات عمده در پیکسل ۶، احتمالا در سری پیکسل ۷ نیزبه چشم می‌خورد. زیرا اخیرا شکستگی شیشه نوار دوربین پیکسل ۷ توسط کاربران این دستگاه گزارش شده است. با ترنجی همراه باشید.

شکستگی شیشه نوار دوربین پیکسل ۷ به چه علتی رخ می‌دهد؟!

گوگل از مشکلاتی که در سال گذشته برای پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو به وجود آمد، درس‌های زیادی آموخت. در حالی که تاخیر در عملکرد اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش یک مشکل بزرگ بود، مشکلی که بسیاری از کاربران را از اتصال به شبکه ارائه دهنده خدمات بی سیم خود یا حتی شبکه وای فای خودشان کلافه می‌کرد نیز وجود داشت. البته ما این مشکل را در سری پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو ندیده‌ایم. بنابراین احتمالا مشکلات کمتری در سری پیکسل ۷ خواهیم داشت.

سری پیکسل ۷ نسبت به مدل‌های سال گذشته پیشرفته‌تر است و دارای قابلیت Face Unlock است. سیستم تشخیص چهره توسط تراشه Tensor 2 گوگل هدایت می‌شود، اما به اندازه کافی برای تایید پرداخت‌های تلفن همراه امن نیست. ویژگی Super Res Zoom در پیکسل ۷ پرو، زوم دیجیتال ۳۰ برابر با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری را ارائه می‌دهد.

شکستگی شیشه نوار دوربین پیکسل ۷

سری پیکسل ۷ دقیقا همان چیزی است که گوگل در سری پیکسل ۶ به آن امیدوار بود. اما در بیشتر موارد، دو ماه بدون مشکل برای پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو سپری شده است، اگرچه برخی از مشترکان توییتر و ردیت از مشکل جدی تلفن هایشان شکایت دارند. یکی از کاربران توییتر به نام Heydon Faber (@CSThrowaway) عکسی را در توییتر منتشر کرد که نشان می‌دهد شیشه دوربین عقب پیکسل ۷ وی آسیب دیده است.

او در این باره نوشته است که یک ماه، بدون هیچ ضربه یا سقوطی به استفاده منظم از دستگاه پرداخته بودم و یک کیس روی دستگاهم وجود داشت. اما با این حال پس از این اتفاق، به من گفته شد که مشکل بخاطر خود من است. آیا واقعا این دستگاه در بخش کنترل کیفیت گوگل بررسی می‌شود؟ واضح است که این یک نقص تولیدی است و می‌دانم که من تنها کی نیستم که با ای مشکل دست و پنجه نرم می‌کنم.

باگ سری پیکسل ۷ برخی کاربران را شاکی کرد: وجود مشکل در هنگام اسکرول کردن

در Reddit، یکی از کاربران با نام دالیتور نوشته است که من گوشی‌ام را از جیبم بیرون آوردم و شیشه دوربین پشتی آن شکسته شده بود. در حالی که که کاملا سالم در جیبم قرار داشت، من حتی به گوشه یا جای محکمی برخورد نکرده‌ام. آیا کس دیگری این مشکل را داشته است؟ به فروشگاه‌های تعمیرات تلفن می‌روید زنگ زدم و هنوز کسی قطعات تعویضی آن را ندارد و شاید بهتر باشد این دستگاه را برای تعمیر ارسال نکنید، زیرا در حال حاضر تنها دستگاهی است که من دارم.

به گفته خبرگزاری PhoneArena، در پاسخ به این پست، کاربر دیگری در ردیت با همین مشکل گفت که یک فروشگاه uBreakiFix به او گفته است که کل پنل پشتی باید با هزینه ۲۰۰ دلاری تعویض شود. اما این دارنده پیکسل ۷ تصاویر شکستگی دستگاه خود را برای گوگل ارسال کرده است و به وی پیشنهاد جایگزینی این دستگاه با یک دستگاه نو داده شده است. این موضوع کاملا جدیدی نیست و یکی دیگر از کاربران پیکسل ۷ در ردیت از شکستن شیشه نوار دوربین گوشی خود شکایت کرده است.

وی گفته است که امروز برای روز شکرگزاری به خانه پدر و مادر پرواز داشتم. تلفنم را از جیبم بیرون آوردم تا کارت پروازم را اسکن کنم که دیدم شیشه دوربین روی قسمت فوق عریض لنز ترک خورده است. به طوری که شیشه دوربین کامل خرد و پودر شده بود. وی او افزود که دستگاه من درون یک کیس است و حتی یک بار هم گوشی روی زمین نیوفتاده است. نیم ساعت پیش پیش به معنای واقعی کلمه دستکاه سالم بود. با توجه به اینکه نمی‌دانم چه چیزی موجب شکسته شدن آن شده است یا چه اتفاقی افتاده است، کاملا نگران و مضطرب هستم.

پیکسل 7 پرو گوگل از مشکل نمایشگر پرمصرف رنج می‌برد

 

اما اگر این اتفاق برای پیکسل ۷ یا پیکسل ۷ پرو شما رخ دهد، چه کاری باید انجام دهید؟ یکی دیگر از کاربران سری پیکسل ۷ در Reddit، به دیگر کاربران گفته است که وی نیز همین مشکل را دارد. داستان او هم آشنا به نظر می‌رسد. همانطور که وی گفته است، امروز پیکسل ۷ خود را را از جیبم بیرون آوردم و دیدم شیشه دوربین عقب شکسته شده است. همچنین هرگز گوشی من یا چیز دیگری از دستم نیفتاده است و یک کیس خوب و مقاوم نیز دارد.

به نظر می‌رسد این موضوع نقصی جدی در گوشی‌های سری پیکسل ۷ باشد، بسیاری از افراد در ردیت این مشکل را دارند. آن‌ها با پشتیبانی گوگل تماس گرفته و به آن‌ها گفته شده است که دوره تحویل دستگاه‌های معیوب گذشته است، اما تقریبا یا مطمئنا این یک نقص ذاتی در خود دستگاه است. بنابراین ما خواهیم دید که آیا گوگل آن‌ها را تحت پوشش قرار خواهد داد. اگر این اتفاق برای دستگاه سری پیکسل ۷ شما نیز رخ داده است، در اسرع وقت با گوگل تماس بگیرید. همچنین از گوشی دیگری برای عکس گرفتن از آسیب استفاده کنید. نظر شما کاربران ترنجی در مورد شکستگی شیشه نوار دوربین پیکسل ۷ که اخیرا توسط کاربران این دستگاه گزارش شده است، چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

چرا باید ب یکباره بشکنه؟
قطع ب یقین مشکل جای دیگس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان