حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نارضایتی کاربران پیکسل ۷ پرو از مشکل شکستن شیشه دوربین و عدم اقرار گوگل به آن

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

قبلاً گزارش داده بودیم که سری پیکسل 7 از یک مشکل عجیب رنج می‌برد. این مشکل باعث می‌شود شیشه دوربین عقب گوشی بشکند. در حال حاضر تعداد افرادی که با این مشکل مواجه شده اند در حال افزایش است، اما به نظر می رسد که گوگل از پوشش این موضوع تحت گارانتی خودداری می کند. نارضایتی کاربران پیکسل ۷ پرو از مشکل شکستن شیشه دوربین و عدم اقرار گوگل به آن در گزارش‌های متعددی مشاهده می‌شود.

مشکل شکستن دوربین پیکسل ۷ پرو

جندی پیش و بر اساس چند گزارش مشخص شد که کاربران Pixel 7 و Pixel 7 Pro از مشکل عجیبی رنج می‌برند که باعث ترک خوردن و شکستن شیشه‌ی دوربین گوشی شده است. در آن زمان، هیچ بیانیه رسمی از گوگل در مورد این موضوع وجود نداشت. اکنون به نظر می رسد تعداد کاربران پیکسل 7 که با این مشکل مواجه شده اند افزایش یافته است و به نظر می رسد گوگل از قبول مسئولیت آن خودداری می کند.

برخی از کاربران ردیت مشکل خود را به گوگل اعلام کرده اند اما فایده ای نداشت. به گزارش rsaxena699 آنها بر سر این موضوع با گوگل دعوا کردند. به گفته این کاربر، گوگل مدام می گویند که “آسیب فیزیکی” را پوشش نمی دهند.

در حال حاضر، هنوز رسماً مشخص نیست که چه چیزی باعث ترک خوردن و شکستن شیشه دوربین پشتی در سری پیکسل 7 می شود. اگرچه گزارش‌هایی وجود دارد که ادعا می‌کنند این مشکل ناشی از قاب فلزی مجموعه دوربین است. شاید به همین دلیل باید شکه سری پیکسل 6 سال گذشته از چنین مشکلی رنج نمی‌برد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این مشکل باید تحت پوشش گارانتی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)