حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت پیکسل 7 پرو گوگل را ببینید: ضعف در ماژول فلزی دوربین

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل، مقاومت

این روزها یافتن افرادی که از گوشی‌های هوشمند خود بدون قاب محافظ استفاده می‌کنند، تقریبا محال است. اگرچه دستگاه‌ها، به‌ویژه پرچمداران، هرساله از ترفندهای محافظی بیشتری بهره می‌برند، اما همچنان برای جلوگیری از ساییدگی و آسیب‌های جدی‌تر به پوشش‌های محافظ نیاز دارند. همان‌طور که توسط تست مقاومت جدید یوتیوبر Zack Nelson معروف به JerryRigEverything ثابت شده است، برای پیکسل 7 پرو گوگل، تهیه یک قاب به‌ویژه برای محافظت از نوار دوربین آلومینیومی آن، ضروری است.

تست مقاومت پیکسل 7 پرو گوگل

زک آخرین پرچمدار گوگل را در آزمایش معروف خود مورد بررسی قرار داد و خاطرنشان کرد که این گوشی “به‌سختی” مقاومت می‌کند. بزرگ‌ترین نقاط ضعف این دستگاه، نوار خطی دوربین و یکپارچگی ساختاری کلی در طول تست خمش بود.

 

 

تنها چند دقیقه پس از جعبه‌گشایی، خراش‌هایی بر روی ماژول فلزی دوربین Pixel 7 Pro ظاهر شد. درحالی‌که محافظ صفحه‌نمایش گوریلا گلس ویکتوس در سطوح شش و هفت در مقیاس Moh خراشیده شد، درست مانند بسیاری از تلفن‌های دیگر، ماژول دوربین با هر چیزی نسبتا سخت از سکه گرفته تا کلید و سایر موارد، خراش برداشت. بنابراین حتی به این موضوع فکر هم نکنید که Pixel 7 Pro را بدون قاب مناسب در جیب خود قرار دهید.

زک پیش‌بینی می‌کند که گوشی‌های پیکسل 7 از دو سال آینده می‌توانند ازنظر زیبایی‌شناختی بسیار لطمه ببینند.

درهمین‌حال، زمانی که زک سعی می‌کند از قسمت پنل پشتی به پیکسل 7 پرو فشار بیاورد، یک اتفاق ناراحت‌کننده دیگر رخ می‌دهد. گوشی در نزدیکی خط آنتن زیر نوار دوربین دچار شکستگی جزئی می‌شود که به‌طورقطع مقاومت در برابر آب خود را از دست می‌دهد.

تست مقاومت پیکسل 7 پرو گوگل

تست مقاومت پیکسل 7 پرو گوگل

زک خاطرنشان می‌کند: «Pixel 7 Pro نه نصف می‌شود و نه به‌طور فاجعه‌باری شکسته می‌شود، اما گوگل قطعاً کمی بیش‌ازحد به استاندارد یکپارچگی ساختاری Nexus 6P نزدیک شده است».

درنهایت، اگر یکی از گوشی‌های سری Pixel 7 را می‌خرید، حتما یک قاب محافظ مخصوصا برای ماژول دوربین آن تهیه کنید.

نظر شما درباره تست مقاومت پیکسل 7 پرو گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی