حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه اولیه پیکسل 7 گوگل چند ماه پیش از عرضه رسمی در وب‌سایت eBay مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | کانسپت، گوگل

کمپانی گوگل در رویداد Google I/O 2022 با ارائه‌ی اولین نگاه رسمی به گوشی‌های پرچمدار آینده خود، Pixel 7 و Pixel 7 Pro، همه را غافلگیر کرد. اکنون به‌لطف نمونه اولیه پیکسل 7 که در وب‌سایت eBay به‌فروش گذاشته شده است، اطلاعات بیشتری از این گوشی دریافت می‌کنیم.

نمونه اولیه پیکسل 7 گوگل

امروز لیستی در eBay برای شخصی که نمونه اولیه پیکسل 7 را به‌فروش می‌رساند، ظاهر شد. بااین‌حال، مدت کوتاهی پس از انتشار، لیست مذکور حذف گردید.

این دستگاه در مدل مشکی «Obsidian»، با پنل پشتی شیشه‌ای براق به‌همراه نوار دوربین فلزی جدیدی که گوگل قبلاً طراحی آن را نشان داده بود، نمایش داده می‌شود. این دستگاه همچنین دارای لوگوی به‌روزشده از نمونه‌های اولیه گوگل است.

ازآنجایی‌که گوگل پیش‌تر طراحی پیکسل 7 را به‌طور رسمی به‌نمایش گذاشته است، لیست eBay چیز زیادی را برای ما روشن نمی‌سازد، اگرچه تأیید می‌کند که پیکسل 7 قاب مشکی مات موجود در پیکسل 6 را از دست داده و درعوض با یک فریم فلزی با پنل پشتی براق عرضه می‌شود. در این تصاویر، همچنین می‌توانیم قسمت پلاستیکی لبه‌ی کناری گوشی که محل تعبیه آنتن mmWave بوده و پیش‌تر آن را در رندر CAD این گوشی دیده بودیم، مشاهده کنیم.

تا حدودی خنده‌دار است، اما همچنین می‌توانیم پیکسل 7 پرو را در انعکاس به‌جای مانده در قاب براق مدل استاندارد ببینیم، با نوار دوربین متمایزش که سه لنز دوربین بکار رفته در آن، کاملا در این تصویر مشهود است.

در ادامه این لیست ذکر شده که این گوشی از پیش، از اندروید 13 و «برنامه‌های پیکسل در مرحله توسعه» استفاده می‌کند.

تنها نکته دیگر از این نشت، نگاهی سریع به فضای ذخیره‌سازی این گوشی است. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، می‌توانیم ببینیم که پیکسل 7 با حداقل 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در حالت پایه عرضه خواهد شد.

نمونه اولیه پیکسل 7 گوگل

نمونه اولیه پیکسل 7 گوگل

گوگل قبلاً تأیید کرده است که پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو پاییز امسال به‌صورت رسمی معرفی و عرضه خواهند شد. مشخصات پیکسل 7 شامل چیپست نسل دوم Tensor، نمایشگر یکسان با سری پیکسل 6 و بهبودهای جزئی در نرم‌افزار دوربین خواهد بود.

نظر شما درمورد نمونه اولیه پیکسل 7 و طراحی پرچمدار آینده گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی