حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو X4 GT و X4 GT Pro احتمالا نسخه ری‌برند شده سری ردمی نوت 11T هستند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

ردمی نوت ۱۱ تی پرو و ۱۱ تی پرو پلاس به تازگی در چین معرفی شده اند. گزارش های جدید اما ادعا می‌کنند که این سری از گوشی های هوشمند ردمی، با نام پوکو X4 GT و X4 GT Pro وارد بازار های جهانی خواهند شد.

پوکو X4 GT Pro احتمالا دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود

این خبر را افشاگر اطلاعات، Kacper Skrzypek، منتشر کرده است. وی ادعا می‌کند که Redmi Note 11T Pro با نام پوکو X4 GT و Redmi Note 11T Pro Plus نیز با نام پوکو X4 GT Pro در بازار های جهانی عرضه می‌شوند. البته منبع مذکور همچنین اضافه می‌کند که تغییرات جزئی در جریان این ری‌برند در دستگاه ها ایجاد خواهد شد. برای مثال دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۱ تی پرو پلاس با نمونه ۱۰۸ مگاپیکسلی جایگزین خواهد شد.

Redmi Note 11T Pro Plus

اگر این گزارش درست باشد، می‌توان فرض کرد که POCO X4 GT دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی FHD+، با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۴۴ هرتز و DC Dimming خواهد بود. تراشه دیمنسیتی ۸۱۰۰ نیز نیروی پردازشی این گوشی را تأمین می‌کند. باتری پوکو ایکس ۴ جی تی ظرفیت ۵,۰۸۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، POCO X4 GT Pro دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی FHD+ IPS LCD با نسبت تصویر ۲۰.۵:۹ خواهد بود. این نمایشگر از فناوری DC Dimming برخوردار بوده و رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همان‌طور که GizmoChina اشاره می‌کند، پوکو ایکس ۴ جی تی پرو نیز مانند برادر کوچک تر خود از تراشه دیمنسیتی ۸۱۰۰ برخوردار است. اما باتری پرظرفیت ایکس ۴ جی تی با نمونه ۴,۵۰۰ میلی آمپری جایگزین شده و توان شارژر نیز به ۱۲۰ وات ارتقا پیدا کرده است. انتظار داریم که هر دو گوشی به طور پیش‌فرض به رابط کاربری MIUI 13 و اندروید ۱۲ مجهز باشند. احتمالا طی هفته های آینده، اطلاعات بیشتری درباره این تلفن های هوشمند آینده پوکو منتشر خواهد شد. پس همراه ترنجی بمانید.

ردمی Note 11T Pro/Pro Plus در چین معرفی شدند: دیمنسیتی 8100 در میان رده‌ها

نظر شما درباره این ری‌برند های متعدد شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی