حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی Note 11T Pro/Pro Plus در چین معرفی شدند: دیمنسیتی 8100 در میان رده‌ها

نوشته

1 سال قبل | 8 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، ردمی

ردمی به تازگی در چین کنفرانس جدیدی را برای معرفی دو دستگاه از سری گوشی های مورد انتظار متعلق به خانواده Redmi Note 11T برگزار کرده است. این گوشی ها شامل نوت 11 تی پرو و ​​نوت 11 تی پرو پلاس می‌شوند. بنابراین بیایید در ترنجی نگاهی به مشخصات، ویژگی ها و قیمت آنها بیندازیم.

طراحی و نمایشگر

این دو گوشی هوشمند جدید دارای طراحی مشابهی هستند. در نمای پشتی هر دو گوشی دارای یک ماژول دوربین مستطیلی در گوشه سمت چپ بالای دستگاه هستند که سه سنسور تصویر را در خود جای داده است. ردمی همچنین تمرکز خود را بر خنک سازی در سری Note 11T قرار داده است. زیرا آنها از یک چیپست نسبتاً قدرتمند مدیاتک استفاده می‌کنند که نیاز به خنک سازی دارد. بنابراین، ردمی نوت 11T پرو ردمی نوت 11T پرو پلاس، فناوری خنک‌کننده مایع VC را در خود جای داده‌اند تا به کنترل حرارتی در طول کار های سنگین مانند انجام بازی‌ ها کمک کند. جدای از این، ردمی ویدیویی از سری Note 11T Pro را نشان می‌دهد کع در آن دستگاه جدید آنها تحت آزمایش های مختلف استرس فیزیکی قرار می‌گیرد. این آزمایش شامل تست سقوط، تست خراش، تست خم شدن و موارد دیگر بود.

ردمی  Note 11T Pro Plus دارای پنل 6.6 اینچی از نوع IPS LCD است که دارای فناوری LTPS می‌باشد. وضوح آن نیز  Full HD+ و نسبت تصویر آن 20.5 به 9 انتخاب شده است. ردمی همچنین وعده نرخ تجدید 144 هرتز و کاهش نور DC را برای دستگاه های جدید خود می‌دهد. بنابراین آنها دارای دارای رتبه A+ از DisplayMate هستند. ردمی می‌گوید این بار صفحه نمایش های دو دستگاه Redmi Note 11T Pro و Note 11T Pro Plus تفاوتی با يکديگر ندارند.

ردمی Note 11T Pro/Pro Plus در چین معرفی شدند: میانرده هایی با تراشه دیمنسیتی 8100

مشخصات فنی خانواده Redmi Note 11T

ردمی Note 11T Pro Plus می‌خواهد یک گوشی هوشمند رده بالا یا حداقل نزدیک آن باشد. بنابراین در زیر بدنه، این دستگاه به یک چیپست مدیاتک دیمنسیتی 8100 5‌G مجهز شده است که مبتنی بر فرآیند تولید 4 نانومتری TSMC است. این چیپست با رم LPDDR5 و حافظه داخلی سریع همراه شده است. یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی نیز انرژی این دستگاه را تامین می‌کند که به لطف تراشه Surge P1 مانند نسل گذشته از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. ردمی می‌گوید این دستگاه را می‌توان تنها با 19 دقیقه زمان از 0 تا 100 درصد شارژ کرد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به گواهینامه Dolby Atmos و Hi Res Audio برای بلندگو های استریو، بلوتوث 5.3، جک هدفون 3.5 میلی متری، سنسور های مادون قرمز، WiFi 6 و پشتیبانی از NFC 3.0 اشاره کرد.

اما بیایید به مدل پرو هم نگاهی بیاندازیم. رذمی Note 11T Pro نیز به تراشه مدیاتک دیمنسیتی 8100 مجهز شده است. جالب اینجاست که این دستگاه دارای یک باتری بزرگتر با ظرفیت 5080 میلی آمپر ساعت است. اما برخلاف برادر پیشرفته‌تر خود از شارژ سریع آهسته تر 67 واتی پشتیبانی می‌کند. این مدل تقریبا دارای تمام ویژگی های مشابه با نسخه بالاتر است، از جمله جک هدفون 3.5 میلی متری، وای فای 6 و موارد دیگر. بنابراین، اساساً، این دو مدل یک گوشی هستند، اما تفاوت اصلی در تنظیمات حافظه، اندازه باتری و نرخ شارژ سریع قرار دارد.

مشخصات دوربین اصلی ردمی Note 11T Pro Plus

مشخصات دوربین اصلی ردمی Note 11T Pro Plus

دوربین های سری Redmi Note 11T

در مورد دوربین ها، ردمی نوت 11T پرو پلاس دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه در پشت خود خواهد بود. ماژول این دستگاه از یک سنسور 64 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ از مدل ISOCELL GW1 تشکیل شده است که دارای اندازه 1/1.72 اینچی برای ورود نور بیشتر و اندازه پیکسل های 1.6 میکرومتری در حالت ادغام‌شده است. سنسور اصلی این دستگاه با یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی دیگر همراه می‌شود. همانطور که در بالا اشاره کردیم ردمی Note 11T Pro نیز دارای همین مشخصات در بخش دوربین ها در بدنه خود است.

تمام مشخصات سری ردمی Note 11T

تمام مشخصات سری ردمی Note 11T

قیمت و رنگ های در دسترس

گوشی‌ های جدید ردمی در حال حاضر فقط برای چین عرضه می‌شوند و هیچ صحبتی در مورد در دسترس بودن جهانی وجود ندارد. شیائومی دو خط جداگانه Redmi Note 11 را برای بازار های جهانی و چین راه اندازی کرد. بنابراین ممکن است این به طور دقیق این مدل ها را در بازار جهانی شاهد نباشیم.

در هر صورت ردمی Note 11T Pro Plus در سه رنگ مشکی، آبی و نقره ای در دسترس خواهد بود. از سوی دیگر، Note 11T Pro فقط در رنگ‌ های نقره‌ای و آبی وارد بازار می‌شود. در پایان اجازه دهید نگاهی به قیمت آنها نیز بیندازیم.

 

قیمت Note 11T Pro

نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تقریباً 270 دلار

نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تقریباً 285 دلار

بالاترین نسخه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تقریباً 315 دلار 

 

قیمت Note 11T Pro Plus

نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تقریباً 300 دلار

نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تقریباً 330 دلار

بالاترین نسخه با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی تقریباً 360 دلار

شایان ذکر است که ردمی همچنین یک نسخه با طراحی و بسته‌بندی خاص را با نام ردمی Note 11T Astro Boy Limited Edition ارائه می‌کند که برچسب قیمتی 375 دلاری دارد. همچنین این شرکت مدل پایه 6 گیگابایتی ردمی Note 11T Pro را تنها با قیمت 255 دلار به عنوان یک پیشنهاد خرید زودهنگام ارائه می‌دهد. به زودی هر دو مدل پرو و پرو پلاس از یک هفته دیگر در چین به فروش رسمی خواهند رسید.

 

نظر شما راجع به خانواده Redmi Note 11T چیست؟ فکر می‌کنم که تعدادی از شما در اولین نگاه به تعویض نمایشگر آمولد 120 هرتزی نسل گذشته با یک صفحه نمایش LCD و 144 هرتزی در نسل جدید فکر خواهید کرد. استفاده از این نمایشگر را یک حرکت روبه جلو می‌دانید یا رو به عقب؟ به ما در بخش نظرات حتماً دیدگاه خود را در اینباره بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

دوربینش ضدحال شدیدی بود
همون سنسور نوت ۸ پرو رو نوت ۱۱تی پرو پلاس!
یعنی واقعا شیائومی نمیخواد یکم سنسورای بهتری بذاره؟
دیگه تو خود سامسونگ هم میشه سنسورای بهتری پیدا کرد چه برسه سونی😑
باقی مشخصات گوشی واسه این قیمت خیلی هیجان انگیزن به خصوص چیپستش
دیمن ۸۱۰۰ فقط ۲۷۰ دلار👀

Mahdi

فقط اون قسمتش که میتونی نوت۱۱تی‌پرو ۲۵۶یگ و ۸ گیگ رم رو میتونی ۳۱۵ دلار بخری منو شگفت زده کرد، ارزشش بنظرم بیشتر از پرو پلاسه ، ۶۷ وات ۴۰ دقیقه فول کنه و ۱۲۰ وات ۱۹ دقیقه تفاوت زیادی نیست من شارژدهی بیشتر رو ترجیح میدم

Mahdi

پنلش هم که a+ رو گرفته میخواد lcd باشه مشکلش چیه ، فقط اونجاش که میانرده شیائومی تو بازی های سنگین مثل گنشین ایمپکت فریم بیشتری میده از آیفون ۶۰ میلیونی منو کشته 😅

V800B

واقعا این تصورته؟
خب الان با فریم بالاتر تو ی بازی نتیجه گرفتی این گوشی بهتره تا ایفون؟
اینکه ایفون ۶۰ تومنه برمیگرده ب منو و شما
دوربین
کیفیت ساخت
رابط کاربری
پشتیبانی
طول عمر مفید
سرعت پردازنده تو تمومی کارها نه فقط ی بازی
صفحه نمایش
اسپیکر
همه و همه رو ول کردی برا چندتا فریم نتیجه گرفتی این گوشی بهتره واقعا

Mahdi

برو تست های این پردازنده رو ببین میفهمی چی میگم

david2arc

دیمن 8100 جز خفن‌ترین های چند سال اخیر هست

V800B

بازم پاشنه آشیل رابط کاربری ک داره وگرنه گوشی بدی نیس و دوربین های خیلی خفنی ندارن
بیشتر برا گیم مناسبه

alikarimi

سلام، هردوگشی عالی هستن، الخصوص از لحاط چیپستشون که دایمن 8100 هستش ولی ایکاش نسخه پرو پلاس رو دایمن 8100 مکس میزاشتش، ولی درکل هردوعالی هستن، فقط دوربین ها نسبتأ به بقیه مشخصات ضعیفتره، ولی خب قیمتم باید نگاه کرد با دلار 30 تومانی ما از 8میلیون شروع میشه تا نهایت 11 میلیون میره برای نسخه پروپلاس، یعنی نسخه نوت 11تی پرو رو میشه باذاین مشخصات 8 میلیون گرفت، تازه بجز این مشخصات صفحه نمایش LTPO هم داره که فکر کنم رفرش ریت متغیر داره که اینطور باشه عالیه، باطری هم باید هردو5هزار میزاشتن،بازم میگم در کل عالی هستن بااین قیمتها

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری