حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی پیچیده قاب دوربین شیائومی ۱۲ اولترا دوباره تایید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | حتما بخوانید، شایعات، شیائومی

حدودا ۵ ماه پیش بود که با هم و برای اولین بار در ترنجی دیدیم قاب شیائومی ۱۲ اولترا طراحی قاب دوربین سنت شکن و بسیار شلوغ را نشان می دهد. این پرچمدار اعلا شیائومی به هر دلیلی با فاصله زیادی نسبت به خانواده شیائومی ۱۲ معرفی خواهد شد. پس از شایعات مکرر و متفاوت این بار طراحی پیچیده قاب دوربین شیائومی ۱۲ اولترا دوباره تایید شده است. البته که Xioami 12 Ultra احتمالا در واقعیت باید زیباتر باشد اما این قاب محافظ طراحی پیچیده محفظه دوربین را نمایان می کند.

قاب دوربین شیائومی ۱۲ اولترا

انتظار می رود شیائومی 12 اولترا اولین پرچمدار این Xiaomi باشد که از اسنپدراگون 8+ نسل 1 استفاده می کند. تراشه ای که بر روی فرآیند 4 نانومتری پیشرو TSMC ساخته می شود.

پیش از تاریخ شایعه شده برای رونمایی شیائومی ۱۲ اولترا که حوالی اواخر خرداد است، به نظر می رسد که یکی دیگر از سازندگان قاب گوشی، طراحی پشتی Xiaomi 12 Ultra را از طریق لیست محصولات خود، فاش کرده است.

این خبر از یک کاربر چینی در Weibo در مورد آخرین یافته‌های خود پیرامون Xiaomi 12 Ultra است که در حین گشت و گذار در وب سایت JD.com و Taobao به دست آمده است.

قاب منتسب به شیائومی ۱۲ اولترا - غیر رسمی

قاب منتسب به شیائومی ۱۲ اولترا – غیر رسمی

قاب منتسب به شیائومی ۱۲ اولترا - غیر رسمی

قاب منتسب به شیائومی ۱۲ اولترا – غیر رسمی

وی به طور تصادفی با لیست جدیدی از محصولات یک سازنده قاب گوشی شناخته شده در چین مواجه شدند که منسبت به Xiaomi 12 Ultra بود. این محصول یک قاب محافظ پشتی برای Xiaomi 12 Ultra است که دارای طراحی قاب الهام گرفته از پورشه است.

این قاب دارای یک نوار سیاه و خاکستری در محور وسطی با نام تجاری کاملاً شناخته شده “Purecar design” است. خب این یک کپی آشکار از قاب “Porsche Design” است که قبلاً در پرچمداران دوران طلایی هواوی ارایه می شد.

قاب شیائومی ۱۲ اولترا طراحی قاب دوربین سنت شکن و بسیار شلوغ را نشان می دهد

با این حال، فلسفه طراحی بدنه برجسته ترین اخبار نیست. نکته قابل توجه در اینجا این است که لیست محصول دارای همان طراحی جزیره دوربین با 7 بریدگی سوراخ است که طراحی کیس Xiaomi 12 Ultra در گذشته گذشته فاش شد.

این بدان معناست که شیائومی ظاهراً طراحی جزیره دوربین عقب را برای Xiaomi 12 Ultra نهایی کرده و این برند چینی قبلاً مدل هایی را برای تولید کنندگان قاب ارسال نموده است تا درست در زمان معرفی این قاب ها در بازار موجود باشند.

نظر شما چیست؟ طراحی شیائومی ۱۲ اولترا برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)