حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب شیائومی ۱۲ اولترا طراحی قاب دوربین سنت شکن و بسیار شلوغ را نشان می دهد

نوشته

2 سال قبل | 9 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، شیائومی

در حال که رندرغیررسمی منتسب به شیائومی ۱۲ یک طراحی ساده و مشابه به Mi 10T را نشان می داد، به نظر می رسد که Xiaomi می خواهد مدل های اولترا هر خانواده پرچمدارش دارای طراحی دوربین متمایزکننده باشد. امروز باید بگویم که قاب شیائومی ۱۲ اولترا طراحی قاب دوربین سنت شکن و بسیار شلوغ را نشان می دهد. این طراحی حداقل براساس قاب محافظ پلاستیکی شفاف، زیبا نیست اما امیدوارم کل مچموعه زیر یک قاب مشکی به خوبی پنهان شود.

قاب شیائومی ۱۲ اولترا

وقتی که به تصویر بالا نگاه می کنید، شاید در نگاه اول کلی شوکه شوید. بعد از شوک اولیه بیاید کمی تصور کنیم جاهای خالی را می توان با چه چیزی پر کرد؟ خب آن دایره بزرگ وسط را اگر به دوربین اصلی نسبت دهیم خیلی بیراه نخواهد بود. ما معمولا عادت داریم که دوربین های پریسکوپی را در قاب مستطیلی ببینیم. در نهایت تعجب ۲ قاب مستطیلی و یک قاب مربعی در مجموعه دوربین شیائومی ۱۲ اولترا و بر اساس این قاب ادعایی شاهد هستیم. می توان تصور کرد که شاید شیائومی می خواهد ۲ دوربین پریسکوپی برای زوم دوربرد و نزدیک برای این دستگاه ارایه کند. آن مربع را اما خیلی سخت می توانیم به چیزی نسبت دهیم و به نظر ما نمی تواند یک دوربین باشد.

یک دایره کوچکتر در کنار دایره مرکزی وجود دارد که می تواند برای دوربین فوق عریض باشد. سه جای خالی دیگر را می توان به ترتیب به میکروفون روی قاب پشتی، فلاش LED دوگانه و در نهایت شاید فوکس لیزری نسبت داد.

اگر با همین حدس ها پیش برویم باید گفت مجموعه دوربین خیلی خاصی را برای شیائومی ۱۲ اولترا باید انتظار داشته باشیم. اما ظاهر قاب پشتی چطور است؟ خب به واقع هنوز مشخص نیست و می توانیم آن را به تخیل بسپاریم.

از قاب پلاستیکی مشخص است که این مجموعه دایره ای خود بر یک برآمدگی مستطیلی در نیمه بالای گوشی سوار خواهد بود. خب این می تواند طرحی مشابه با شماتیک ساده زیر را به ما نشان دهد. در این طرح حتی لوگو لایکا هم تصور شده که حضورش خیلی دور از ذهن نیست.

اگر برآمدگی مستطیلی را به صورت دورنگ نسبت به بدنه فرض کنیم احتمالا طراحی زیر را باید شاهد باشیم.

Xiaomi 12 Ultra

Xiaomi 12 Ultra

من همواره یکتا بودن طراحی را در اولویت بالاتری قرار می دهم و چون این طراحی تخیلی فعلی یکتاست، آن را می پسندم. نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید شیائومی چنین طراحی جسوری را برای ۱۲ اولترا استفاده کند؟ البته که اصلا بعید نیست چون می ۱۱ اولترا هم طراحی جسوری داشت اما متاسفانه گویا شیائومی نمایشگر دوم روی قاب پشتی را در مدل جدید می خواهد حذف کند.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مصطفی‌ بشری

یه مثلث هم استفاده می‌کرد تکمیل بود D: 🤦‍♂️

Mahdi

اکانت عوض کردی؟

مصطفی‌ بشری

آره😅 در قالب جدیدی کنارتون هستم🤟🏻

persepolis

خب شاید این واسه پشت قاب است، مثله طرح میت چهل که وسطش مستطیلی بود همه فکر میکردن وسطی فلشه بعد فهمیدن اون برای پشتش است

persepolis

پیداش کردم

comment image

persepolis

این پشت قاب دوربین هست…

Mahdi

من که خوشم اومد مثل میت هواوی خیلی بهتر از نسل قبله

ali karimi

سلام، ماشاله شیا، چه خبر عزبزم اینقدر شلوغ، بیشتر بدی در اینه که این دایره ها مستطیل ومربع رو چینششون یجوری هست که بهم نمیخوره، البته خب نمیشه زیادم همخونش کرد، مثلا دوربین های تلسکوپی که 2تا مستطیل هستش یکیوبالا بصورت افقی گزاشته یکم پایین بصورت عمودی خب یا هردوتارو افقی بزار یا عمودی، دایرهام بجز وسطی یکی بزرگه یکی کوچیک و نمیشه باهم مچش کرد، حالا ببینیم در آخر چی میشه، کلاطراحی دایره ای مثل میت40 شده که عالیه، دیگه ادم زده شده از مربع و مستطیل یا عمودی، موفق باشید

به نظرم واقعا شیائومی پرچمدارساز نمیشه :)))))))))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)