حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 12S ،12S پرو و 12 اولترا در چین تاییدیه گرفتند: رونمایی در خرداد ماه

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

در اخبار امروز سه گوشی جدید شیائومی 12S و 12S پرو و شیائومی 12 اولترا تاییدیه وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (CMIIT) را دریافت کرده‌اند. شیائومی 12 اولترا، 12 اس و 12 اس پرو با شماره مدل های 2203121C، 2206123SC و 2206122SC در وب سایت CMIIT ظاهر شدند. این لیست مشخصات این گوشی های هوشمند را روشن نکرد، با این حال، شایعه شده است که هر سه دستگاه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس قدرت خواهند گرفت.

کوالکام در تاریخ 30 اردیبهشت ماه از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس رونمایی خواهد کرد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که این سه گوشی هوشمند شیائومی در خرداد ماه عرضه شوند. این شرکت هنوز هیچ اطلاعیه رسمی در مورد تاریخ عرضه گوشی های هوشمند آینده خود منتشر نکرده است. بیایید مشخصات شایعه شده این سه گوشی پرچمدار را بررسی کنیم.

شیائومی 12S ،12S پرو و 12 اولترا در چین تاییدیه گرفتند

شیائومی 12S ،12S پرو و 12 اولترا در چین تاییدیه گرفتند

مشخصات احتمالی شیائومی 12 اولترا

طبق شایعات منتشر شده، شیائومی 12 اولترا با صفحه نمایش 6.73 اینچی 2K و 120 هرتزی آمولد E5 عرضه می‌شود که از فناوری LTPO 2.0 پشتیبانی می‌کند. این گوشی پرچمدار دارای اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس ساخت TSMC در زیر بدنه خود خواهد بود و انرژی آن از باتری 4900 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تامین می‌شود.

انتظار می‌رود که شیائومی 12 اولترا از نظر اپتیکی پیشرفت‌ های گسترده‌ای داشته باشد. گزارش شده است که این تلفن هوشمند دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی IMX989 ساخت سونی خواهد بود. اندازه این سنسور تقریباً 1 اینچ است. این سنسور اصلی با یک لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم 120 برابر و یک دوربین 48 مگاپیکسلی برای عکاسی اولتراواید همراه است.

مشخصات احتمالی شیائومی 12S و 12S پرو

اخیراً گزارش شد که شیائومی 12 اس با صفحه نمایش خمیده با وضوح +FHD و نرخ به روزرسانی 120 هرتز عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای یک حفره پانچ در مرکز و اندازه کوچک خواهد بود.

شیائومی 12 اس دارای یک ماژول دوربین سه گانه در پشت خود خواهد بود که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه نیز از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس استفاده کند.

با صحبت در مورد شیائومی 12 اس پرو‌، انتظار می رود این دستگاه دارای سخت افزار نمایشگر بهتری باشد. این دستگاه نیز احتمالاً مانند نسخه اولترا دارای صفحه نمایش 2K خواهد بود. گزارش های قبلی حاکی از آن بود که شیائومی 12 اس پرو با دو تراشه عرضه خواهد شد. یک نسخه با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس و دستگاه دیگر با تراشه دیمنسیتی 9000 عرضه خواهد شد.

شیائومی ممکن است بالاخره از درگاه USB 3.0 استفاده کند

امروز در خبر دیگر اطلاعات جالبی در مورد برنامه های شیائومی برای مدل های آینده گوشی های هوشمند خود افشا شد. پس از مدت ها شیائومی ظاهراً در حال آزمایش USB 3.0 و حتی تست های DP برای گوشی های خود است که نشان می‌دهد به زودی آخرین استانداردها را اتخاذ خواهد کرد.

این خبر از منابع نزدیک به شیائومی به اخبار راه میابد که اظهار داشتند این غول فناوری چینی در حال برنامه ریزی برای ارائه پشتیبانی از USB 3.0 برای محصولات جدید خود است. در این گزارش جدید برای اثبات این ادعا حتی اسکرین شات CIT نیز وجود دارد.

بخش CIT دستگاه معرفی نشده شیائومی حضور پورت USB 3.0 را در این دستگاه تایید می‌کند

بخش CIT دستگاه معرفی نشده شیائومی حضور پورت USB 3.0 را در این دستگاه تایید می‌کند

برای کسانی که نمی‌دانند، CIT یک ابزار تست سخت افزاری برای دستگاه های شیائومی است. این ابزار با چندین بار کلیک بر روی نسخه کرنل در تنظیمات باز می‌شود. کاربران می‌توانند به این طریق وارد و تست های عملکردی مختلفی را روی سخت افزار های مختلف دستگاه انجام دهند.

به عبارت دیگر، منبع می‌گوید این شرکت در حال کار بر روی افزودن آخرین استاندارد های موجود برای گوشی های خود است. اگر نمی‌دانید، شیائومی سال‌ها به دلیل عدم استفاده از استاندارد USB 3.0 در خط تولید پرچمدار خود بدنام بوده است. بنابراین به نظر می‌رسد که به زودی ممکن است دیگر چنین نباشد. از آنجایی که شیائومی 12 اولترا در نزدیکی رویداد معرفی است، بنابراین تعجب آور نخواهد بود که این مدل اولین مدلی باشد که از استاندارد های USB 3.0 پشتیبانی می‌کند.

 

به خاطر داشته باشید که در حال حاضر این فقط یک حدس و گمان است. بنابراین فعلا این گزارش را با کمی شک و تردید در نظر بگیرید. زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع در دسترس باشد، حتما با شما کاربران عزیز ترنجی در میان خواهیم نهاد.

کدام یک از سه دستگاه پرچمدار آینده شیائومی برای شما جذاب‌تر است؟ به ما در بخش نظرات همین مطلب بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری