حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی قاب 5G گوشی P50 Pro را با eSIM داخلی و قیمت 120 دلار معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | لوازم جانبی، هواوی

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، تحریم‌های وضع‌شده علیه هواوی در سال‌های اخیر، ارتباط این شرکت چینی را با تأمین‌کنندگان فناوری 5G قطع کرده است؛ به‌طوری‌که این برند را مجبور کرده تا پرچمداران خود را به‌عنوان دستگاه‌هایی که تنها از شبکه 4G پشتیبانی می‌کنند، عرضه کند. بااین‌حال، از آن‌جا که هواوی به‌عنوان یک برند پیشرو و نوآور شناخته می‌شود، این شرکت به این میزان بسنده نکرده و به‌تازگی و با معرفی یک قاب برای گوشی پرچمدار P50 Pro خود که با استفاده از eSIM داخلی، از شبکه 5G پشتیبانی نیز می‌کند، توانسته تا محدودیت‌های فناوری علیه خود را به‌نوعی دور بزند.

قاب 5G هواوی P50 Pro

این قاب جدید که توسط برند فناوری Soyealink تولید شده است، درحال‌حاضر تنها از گوشی Huawei P50 Pro پشتیبانی می‌کند. بااین‌حال، اگر این راه‌حل به‌اندازه کافی محبوب باشد، این شرکت احتمالاً برای سایر گوشی‌های خود نیز قاب‌هایی را ایجاد خواهد کرد. این قاب همچنین به‌زودی و با قیمت 800 یوان (120 دلار / 115 یورو / 9200 روپیه) در دسترس خواهد بود.

بااین‌حال، شاید برای شما این سؤال پیش بیاید که این لوازم‌جانبی، چطور کار می‌کند؟ این قاب دارای یک eSIM برای همراهی با مودم 5G (زیر 6 گیگاهرتز، NSA+SA) و یک پردازنده دو هسته‌ای 1.35 گیگاهرتزی برای اجرای کارها است. بااین‌حال، همه‌چیز (ازجمله راه‌اندازی eSIM) ازطریق خود گوشی هوشمند کنترل می‌شود. حتی یک نشانگر قدرت سیگنال نیز وجود دارد که روی نوار وضعیت ظاهر می‌شود؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد که این خود تلفن است که به‌طور یکپارچه به 5G متصل شده است.

ضخامت این قاب حدود 3.2 میلی‌متر و وزن آن نیز 52 گرم می‌باشد. نمای بیرونی این کیس از پلی اورتان با بافتی شبیه چرم ساخته شده است و درحال‌حاضر، تنها یک رنگ برای آن وجود دارد: خاکستری روشن.

قاب 5G هواوی P50 Pro

قاب 5G هواوی P50 Pro

این قاب همچنین با تلفن ازطریق USB ارتباط برقرار کرده و از همان طریق نیز شارژ‌ مي‌شود. پورت USB-C خود کیس را می‌توان برای شارژ، ازجمله پشتیبانی از SuperCharge هواوی و انتقال داده (سرعت USB 2.0) استفاده کرد.

می‌توانید در سایت رسمی Soyealink نگاهی دقیق‌تر به کیس 5G داشته باشید. هنوز مشخص نیست که آیا این قاب در خارج از کشور چین نیز در دسترس خواهد بود یا خیر.

مودم قاب جدید هواوی P50 Pro از باندهای 5G زیر پشتیبانی می‌کند:

SA: N1 ،N3 ،N41 ،N77 / 78 ،N79 ،N28.

NSA: B3 + N41 ،B3 + N78 ،B3 + N79 ،B1 + N78 ،B39 + N4 ،B41 + N79 ،B39 + N79 ،B5 + N78 ،B8 + N78.

درنهایت، نظر شما پیرامون ارائه شبکه 5G برای هواوی P50 Pro از طریق یک قاب رسمی چیست؟ به‌نظر شما این لوازم‌جانبی، می‌تواند اصلی‌ترین مشکل گوشی پرچمدار برند چینی را رفع کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir7090

خیلی عالیه

۳ میلیون بدی بی دردسر بتونی از اینترنت نسل پنجم استفاده کنی🤣🤣🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی