حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید P50 Pro هوآوی با تعدادی قابلیت جدید در بخش دوربین ارائه می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، هواوی

هوآوی در حال ارسال آپدیت جدید P50 Pro در بازار جهانی است که مجموعه‌ای از ویژگی‌ های جدید را در بخش دوربین آن برای کاربران به ارمغان می‌آورد. دیدن این به‌روزرسانی برای این مدل پرچمدار هواوی بسیار هیجان‌انگیز است و مطمئناً با افزودن قابلیت‌ های جدید، کیفیت کلی دوربین را بهبود می‌بخشد. این آپدیت از طریق OTA به تدریج برای همه کاربران جهانی عرضه خواهد شد.

طبق گفته منبع، جدیدترین آپدیت هواوی P50 Pro دارای رابط کاربری EMUI 12 نسخه 12.0.1.221 و حجم بسته به‌روز شده 342 مگابایت است. همچنین لیست تغییرات آن نیز نشان می‌دهد که کاربران این تلفن هوشمند یک حالت جدید نقاشی با نور را در برنامه دوربین دریافت می‌کنند. به کمک این قابلیت جدید می‌توان مسیر های شگفت انگیز نور و سایر جلوه های تصویر را در واقعیت ثبت کرد.

به طور خاص، به‌روزرسانی ویژگی‌ های دوربین Huawei P50 Pro دارای جلوه‌هایی مانندTail Light Trails ، Graffiti Light ،Silky Water و Star Trails است. این آپدیت همچنین حالت سوپر ماکرو برای عکاسی را بهبود می‌بخشد.

آپدیت جدید Huawei P50 Pro دارای بهبود های پایداری سیستم نیز می‌باشد تا رابط کاربری را روانتر و کارآمدتر کند.  همچنینب ا وصله‌ های امنیتی که در آوریل 2022 منتشر شد، امنیت کلی سیستم را بهبود می‌بخشد.

آپدیت جدید P50 Pro هوآوی با تعدادی قابلیت جدید در بخش دوربین ارائه می‌شود

آپدیت جدید هوآوی P50 Pro

حتما قبل از ارتقای گوشی خود به جدیدترین نرم افزار Huawei P50 Pro باید چند نکته را بدانید. برای جلوگیری از حذف ناخواسته داده ها و اطلاعات، توصیه می‌شود از داده های مهم خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.

همچنین برای دانلود و ذخیره بسته آپدیت OTA در گوشی خود باید فضای ذخیره کافی نیز داشته باشید.

برای دانلود آخرین بسته Huawei P50 Pro در دستگاه خود، کافیست به منوی تنظیمات گوشی خود بروید، از اینجا به سمت “سیستم و بروزرسانی ها” بروید و بر روی “بروزرسانی های نرم‌افزاری” ضربه بزنید. حالا با ضربه روی کلید “به‌روزرسانی” اطلاعات آخرین آپدیت نشان داده می‌شود. پس از آن، دستگاه شما آخرین نسخه به‌روزرسانی نرم‌افزار را به شما نشان داده و به شما امکان می‌دهد آن را دریافت و نصب کنید.

 

در صورت نصب این آپدیت جدید در دستگاه خود حتما دیدگاهتان را راجع به امکانات و قابلیت های جدید دوربین P50 Pro به ما و کاربران ترنجی بگویید. در بخش نظرات میزبان شما خواهیم بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری