حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های جدید هوآوی P50 پرو و هوآوی واچ 3 معرفی شدند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، هواوی

اگر فکر می‌کنید هوآوی P50E امروز به تنهایی معرفی شده است، در اشتباهید. زیرا در کنفرانس هوآوی، این برند چند رنگ جدید را نیز برای P50 Pro و هوآوی واچ 3 معرفی کرد. اوایل امروز، هواوی کنفرانس بهارانه محصولات جدید خانه هوشمند و چشم انداز 2022 خود را برگزار کرد. در این رویداد ما شاهد عرضه محصولات مختلفی بودیم که مهمترین آنها را در ترنجی می‌بینید.

رنگ های جدید هوآوی P50 پرو و هوآوی واچ 3 معرفی شدند

بیایید با  P50 Pro شروع کنیم. این شرکت سه رنگ جدید را برای دستگاه پرچمدار محبوب خود معرفی کرده است. این رنگ ها عبارتند از آبی کهکشانی و نارنجی پرتقالی و سفید. اگر کمی به گذشته بازگردیم، همراه با انواع رنگ های قبلی، در مجموع 9 گزینه رنگی ایجاد می‌شود که مشتریان می‌توانند هوآوی P50 Pro را در هر کدام از این رنگ ها خریداری کنند.

رنگ های جدید هوآوی P50 پرو و هوآوی واچ 3 معرفی شدند

گزینه های رنگی سفید و نارنجی پرتقالی دارای پنل پشتی چرمی صاف و صفحه نمایش نانو شیشه سرامیکی هستند که این شرکت ادعا می کند مقاومت در برابر سقوط گوشی هوشمند را تا 5 برابر افزایش می دهد. مدل آبی کهکشانی دارای فرآیند خاصی از ضد اثر انگشت شدن است که لکه‌دار شدن آن را سخت‌تر می‌کند.

تمام رنگ های هوآوی P50 پرو

تمام رنگ های هوآوی P50 پرو

قیمت رنگ های جدید هوآوی P50 پرو

در حال حاضر، رنگ‌ های جدید فقط برای بازار چین عرضه شده‌اند. هوآوی نسخه آبی رنگ P50 Pro را در نسخه 8GB+128GB با قیمت 864 دلار و نسخه‌ های 8GB+256GB و 8GB+512GB را به ترتیب با قیمت 943 دلار و 1110 دلار عرضه کرده است. اما نسخه سفید و نارنجی در پیکربندی 8 گیگابایت + 256 گیگابایت و 8 گیگابایت + 512 گیگابایت در دسترس هستند و به ترتیب 1021 دلار و 1179 دلار قیمت دارند.

هوآوی واچ 3 به رنگ آبی کهکشان

هوآوی واچ 3 در رنگ جدید آبی کهکشان معرفی شد

هوآوی همچنین یک نوع رنگ جدید برای ساعت هوشمند محبوب خود، هوآوی واچ 3 منتشر کرده است. این دستگاه اکنون در رنگ زیبای آبی کهکشان در دسترس است. این گزینه رنگ جدید در چین با قیمت 346 دلار در دسترس خواهد بود.

برای کسانی که نمی دانند، Huawei Watch 3 یک ساعت هوشمند برتر از این غول فناوری چینی است که دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی آمولد با وضوح 466 در 466 پیکسل و تراکم پیکسلی تا 326PPI وحداکثر روشنایی 1000 نیتی است. این ساعت همچنین دارای بدنه فولادی ضد زنگ و طراحی آینه‌ای انحنای سه‌بعدی بزرگ است.

به نقل از منبع، این ساعت هوشمند تا 5 اتمسفر یا به عبارتی تا عمق 50 متری ضد آب است و با چیپست Hi6262 ارائه می‌شود. همچنین سیستم عامل Harmony OS2 را در بیرون از جعبه برای کاربران راه اندازی می‌کند. این دستگاه دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است و از سیم کارت الکترونیکی، LTE، Wi-Fi و GPS پشتیبانی می کند.

باتری 450 میلی آمپر ساعتی آن را قادر می سازد تا 3 روز در حالت Smart Mode و 14 روز در حالت ذخیره باتری فوق العاده، کار کند.

 

تولیدات جدید هوآوی را می‌پسندید؟ البته انها فعلاً فقط در چین موجود خواهند بود و برنامه هوآوی برای ارائه گسترده‌تر آنها مشخص نیست.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری