حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب 5G هواوی برای سری Mate 50/40 و Nova 9/10 نیز ارائه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، لوازم جانبی، هواوی

کمتر از یک هفته پیش بود که هواوی رسما از یک قاب با قابلیت اتصال به شبکه 5G برای گوشی هوشمند P50 Pro خود رونمایی کرد. در ادامه، با اینکه این شرکت هنوز پرچمداران سری Mate 50 خود را معرفی نکرده است؛ اما اخیرا یک افشاگر چینی ادعا کرده که این دستگاه به یک قاب اختصاصی 5G برای فعال کردن این شبکه مجهز خواهد شد. این گوشی همچنین تنها دستگاهی نیست که با پشتیبانی از این قاب عرضه می‌شود، زیرا موارد بیشتری شامل گوشی‌های قدیمی و حتی معرفی‌نشده‌ی جدید وجود دارند.

قاب 5G برای گوشی‌های هوشمند هواوی

قاب 5G هواوی که اخیراً معرفی شده است، برای سری میت 50 و همچنین گوشی‌های هوشمند جدید و قدیمی این شرکت نیز ارائه خواهد شد. طبق اطلاعات درز کرده، چنین موردی از ماه آینده در دسترس خواهد بود و سری Mate 50 نیز احتمالاً در تابستان پیش‌رو به‌صورت رسمی رونمایی می‌شوند.

علاوه‌بر سری میت 50، هواوی نوا 10 آینده و مدل‌های قبلی هواوی شامل نوا 9 و همچنین مدل‌های 4G سری میت 40 نیز قادر به نصب این قاب 5G می‌باشند. درحال‌حاضر، هواوی هیچ جزئیات را در مورد سری Mate 50 تأیید نکرده است، اما مطمئناً منتظر برخی از افشاگری پیرامون مشخصات این دستگاه هستیم.

سری میت 50 هواوی احتمالاً با صفحه‌نمایش بزرگی عرضه خواهد شد که می‌تواند سوراخ نمایشگر مشابه با سری میت 40 را با خود به‌همراه داشته باشد. ازنظر فناوری، هواوی میت 50 احتمالا دارای سنسور سه‌بعدی دوربین و همچنین لنز سلفی باکیفیت باشد.

قاب 5G برای گوشی‌های هوشمند هواوی

قاب 5G برای گوشی‌های هوشمند هواوی

ازنظر پردازنده، هواوی میت 50 مجهز به آخرین پردازنده کوالکام است که از فرایند تولید 4 نانومتری بهره می‌برد. بااین‌حال، اطلاعات بیشتری شامل مدل دقیق چیپست این گوشی وجود ندارد.

گزارش شده است که سری میت 50 هواوی با سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 به‌همراه مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید نسبت به HarmonyOS 2.0 عرضه می‌شود. درنهایت، گفته می‌شود این دستگاه از بهترین ترکیب و مشخصات دوربین استفاده می‌کند که این گوشی را به بهترین کمرافون حال‌حاضر تبدیل می‌کند.

نظر شما پیرامون ارائه‌ی قاب 5G هواوی برای گوشی‌های بیشتری از این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، اگه واقعا اینطوری باشه و این قابها فناوری 5جی رو بیارن به گوشی های هواوی واقعا یکی از مشکلات یزرگ هواوی حل میشه و، وصعیتش بهتر میشه، حالا باید دید کیفیت و کارکرد این قابهای 5جی چطوریه، آیا کیفیتی در حد چیپستهای 5جی داره، چون چیپست خود گوشی های هواوی 4جی هستش، این قابها یجورایی مثل مودم یا همون wifi قکر کنم باشن یعنی عملکردشون یجورایی مثل مودم هستش، فقط سرعت وبهینه بودن،پایداریشون خوب باشه عالی عالی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی