حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سنسور اثر انگشت پیکسل 6a مشکلات نسل فعلی پیکسل را نخواهد داشت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

اگر از کاربران پیکسل ۶ یا پیکسل ۶ پرو باشید، حتما با عملکرد فاجعه بار حسگر اثر انگشت آن آشنا هستید. این موضوع به قدری کاربران این دو دستگاه را آشفته کرده است که اکنون گوگل می‌گوید سنسور اثر انگشت پیکسل 6a مشکلات نسل فعلی پیکسل را نخواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سنسور اثر انگشت پیکسل 6a یک اسکنر بی نقص خواهد بود…!

کاربران گوگل پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو، از کندی حسگر اثر انگشت این دو دستگاه شدیدا شکایت دارند. اخیرا گوگل اعلام کرده است که این رفتار سنسور توسط الگوریتم‌های امنیتی بهبود یافته اصلاح خواهد شد. البته کاربران با این توجیهات قانع نشدند و بسیاری احساس کردند که این شرکت مشکلی را در سطح سخت افزاری تشخیص داده و آن را با موضوع امنیت بهبود یافته پوشش می‌دهد. با این حال، گوگل سعی کرده است این مشکل را به صورت نرم‌افزاری حل کند تا Pixel 6a دیگر درگیر این مشکلات نباشد.

در همین راستا، تعدادی از کاربران نسبت به عملکرد اسکنر نمایشگر پیکسل 6a گوگل ابراز تردید کردند. آن‌ها می‌ترسند که حسگر گوشی هوشمند جدید نیز مشکلاتی مانند نسل قبل را به ارث برده باشد. در این شرایط، ریک اوسترلو، معاون ارشد گوگل، در مصاحبه‌ای با اندروید سنترال گفته است که گوشی هوشمند جدید گوگل، حسگر متفاوتی نسبت به پیکسل ۶ خواهد داشت.

حسگر اثر انگشت پیکسل 6a

اینطور که پیداست، پیکسل 6a گوگل دارای یک اسکنر اثر انگشت جدید است. کاربران باید منتظر شروع فروش Pixel 6a باشند و بررسی کنند که اسکنر اثر انگشت موجود در صفحه نمایش این گوشی هوشمند چه عملکردی از خود نشان می‌دهد و اینکه آیا بازهم سرعت آن کند است یا خیر. اگر به یاد بیاورید، این گوشی هوشمند در واقع نسخه مقرون به صرفه پیکسل ۶ است که در آن استفاده از صفحه نمایش ضعیف‌تر، باتری کم ظرفیت‌تر و تغییر سنسور دوربین اصلی، امکان کاهش قیمت آن را از ۶۰۰ دلار به ۴۵۰ دلار فراهم کرده است. اینکه آیا این موضوع بر تجربه کاربران در استفاده از حسگر اثر انگشت دستگاه تاثیر خواهد داشت یا خیر، هنوز هم یک سوال بی جواب است.

گوگل در کنفرانس Google I/O از تعدادی محصول جدید از جمله گوشی هوشمند میان رده Pixel 6a رونمایی کرد. همانطور که مشخص است، این دستگاه یکی از اجزای مهمی که پیشینیان خود داشتند و مورد تقاضای بسیاری از کاربران بود را ندارد. گوگل به جک استاندارد ۳.۵ میلی‌متری هدفون در گوشی‌های سری a پیکسل اشاره ویژه‌ای کرده است.

گوگل پیکسل 6a با تراشه تنسور، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و قیمت 449 دلار رسما معرفی شد

تولید پیکسل 6a احتمالا در چند کشور آسیایی آغاز شده است

به گفته وب سایت خبری GizChina، این شرکت حتی یک تبلیغ دو دقیقه‌ای برای رابط Pixel 5A اجرا کرد که ویدیوهای طراحی اپل را تقلید کرد. با این حال، پیکسل 6a جک ۳.۵ میلی متری صدا را ندارد. بنابراین، مصرف کنندگان باید از یک رابط یا تبدیل برای درگاه USB Type-C استفاده کنند یا هدفون بی سیم با قابلیت اتصال بلوتوثی بخرند. همانطور که می‌دانید، Pixel 6a دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی (۲۴۰۰ × ۱۰۸۰پیکسل) FHD+ از نوع OLED و با قابلیت HDR است. تراشه این دستگاه نیز، چیپست هشت هسته‌ای بومی Tensor گوگل است.

رم ای دستگاه 6 گیگابایت و از نوع LPDDR5 و حافظه داخلی آن نیز ۱۲۸ گیگابایت و از نوع فلش است. دوربین جلو از سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. همچنین در پشت دستگاه چینش دوربین دوگانه با سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال قرار دارد و همچنین یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اپتیکی دیگر با زاویه باز قرار داد. علاوه بر این، این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید ۱۲ است و قیمت حدودی آن نیز ۴۵۰ دلار است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان