حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوالکام عرضه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس را تا نیمه دوم 2022 به تعویق انداخت

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | پردازشگرها، شایعات، کوالکام

پیش از این شایعه‌ای مطرح شده بود مبنی‌بر این‌که کوالکام در ماه جاری نسل جدید تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس خود را معرفی خواهد کرد؛ اما گزارش‌های جدید بیان می‌کند که به‌احتمال‌زیاد، شاهد عرضه این چیپست در نیمه دوم سال خواهیم بود. همچنین علت اصلی این تأخیر، به شروع دوباره همه‌گیری کرونا در چین و محدودیت‌های وضع‌شده توسط این کشور مرتبط است.

تعویق عرضه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس

افشاگر مشهور فناوری، Digital Chat Station، به‌تازگی ادعا کرده است که چیپست پرچمدار جانشین Snapdragon 8 Gen 1، اکنون در نیمه دوم سال جاری وارد بازار خواهد شد. پیش از این، انتظار می‌رفت که +Snapdragon 8 Gen 1 جدید به‌دلیل مشکلات تولیدی که تأمین‌کننده فعلی آن، سامسونگ، با آن مواجه است، زودتر از موعد مقرر عرضه شود. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که مهاجرت به TSMC به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در چین به‌تعویق افتاده است.

اخیراً موجی از آلودگی به کووید-19 در این کشور مشاهده شده که باعث شده است تا دولت در شهرهای مختلف بار دیگر محدودیت‌هایی را شامل قرنطینه اعمال کند. برخی از این شهرها همچنین قطب‌های تولیدی هستند که تعدادی کارخانه حیاتی در آن‌ها وجود دارد. علاوه‌بر این، طبق گزارش یکی از رهبران سیاسی چین، این محدودیت‌ها به این زودی‌ها کاهش نخواهد یافت، زیرا درغیراین‌صورت، بدون شک ممکن است منجر به بالا رفتن آمار افراد مبتلا شود.

تعویق عرضه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس

تعویق عرضه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس

درحال‌حاضر، شایعه شده است که کوالکام پردازنده +Snapdragon 8 Gen 1 را برای اولین بار در گوشی هوشمند موتورولا Edge 30 Ultra استفاده خواهد کرد. Digital Chat Station اعلام کرده بود که دلیل اولین حضور این تراشه در گوشی هوشمند Moto این است که لنوو “رابطه خوبی” با سازنده تراشه دارد. در شرایط کنونی اما، هیچ اطلاعات رسمی در مورد مشخصات این چیپست در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که پردازنده گرافیکی قدرتمندتری نسبت‌به نسل فعلی داشته باشد، اما انتظار نمی‌رود شاهد افزایش چشمگیر عملکرد CPU در آن باشیم.

دیدگاه شما پیرامون تعویق در معرفی تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس کوالکام تا نیمه دوم سال جاری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

قبلا شکست از اپل رو قبول کرده بود الان به نظر میاد شکست از مدیاتک رو هم قبول کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی