حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین تله فوتو گلکسی زد فولد ۴ احتمالا از S22 اولترا نیز بهتر خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، دوربین، سامسونگ، شایعات

سامسونگ را باید رهبر بازار جهانی گوشی‌های تاشو دانست. زیرا این شرکت اولین تولید کننده چنین محصولاتی در سطح انبوه و به صورت تجاری بود. حال این شرکت برای حفظ جایگاه خود و فاصله‌اش با رقبا، هر نسل محصولات تاشو بهتری عرضه می‌کند. بر اساس آخرین اخبار دریافتی، دوربین تله فوتو گلکسی زد فولد ۴ احتمالا از S22 اولترا نیز بهتر خواهد بود. با ترنجی همراه باشید.

دوربین تله فوتو گلکسی زد فولد ۴ یک نمونه بی رقیب خواهد بود…؟

دنیای گوشی‌های تاشو هر سال جذاب‌تر از گذشته می‌شود. سامسونگ در حال حاضر رهبر بلامنازع این بازار است، اما با توجه به اینکه چند شرکت دیگر، گوشی‌های تاشو قابل توجهی را در سال جاری عرضه کرده‌اند و حتی برخی از تولیدکنندگان نیز در حال آماده شدن برای عرضه نسخه‌های پیشرفته‌تر گوشی‌های قدیمی خود هستند، گویا سامسونگ باید باید سخت‌تر از گذشته بجنگد تا موقعیت خود را حفظ کند.

یکی از حوزه‌هایی که گوشی‌های تاشو سامسونگ نیاز به بهبود دارد جدی دارد، بخش دوربین آن است و به نظر می‌رسد که این شرکت در حال حاضر روی آن تمرکز زیادی گذاشته است. شایعاتی مطرح شده است مبنی بر اینکه گلکسی زد فولد ۴، سیستم دوربین بهتری نسبت به گلکسی زد فولد ۳ خواهد داشت.  افشاگر نام آشنای دنیای تکنولوژی یعنی Ice Universe، مشخصات دقیق دوربین گلکسی زد فولد ۴ را فاش کرده است.

دوربین تله فوتو گلکسی زد فولد ۴

این افشاگر می‌گوید که گوشی بعدی گلکسی زد فولد سامسونگ دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد بود. لازم به ذکر است که گلکسی زد فولد ۳ دارای سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری و یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی دیگر است.

وی همچنین می‌گوید که این بهترین واحد تله‌ فوتو ۳ برابری سامسونگ خواهد بود و حتی بهتر از سنسور مورد استفاده در گلکسی اس ۲۲ اولترا عمل می‌کند. این ترکیب می‌تواند گلکسی زد فولد ۴ را به یکی از بهترین تلفن‌های دوربین محور امسال تبدیل کند، اگرچه همچنان S22 Ultra نیز چنین لقبی را یدک می‌کشد (با توجه به اینکه لنز پریسکوپ ۱۰ برابری دارد).

با این حال، در کل بهتر است انتظار تغییرات چشمگیری را نداشته باشیم. دلیل این موضوع آن است که هدف اصلی سامسونگ در گوشی‌های تاشو، نازکی و سهولت استفاده است و کاربران می‌توانند یک گوشی تاشو ۲۶۰ گرمی با خود حمل کنند. بنابراین سنسورهای فیزیکی بزرگ‌تر ممکن است در حال حاضر گزینه‌ای مناسب نباشند. صرف نظر از این، برخی از مشخصات شایعه شده دوربین این دستگاه بسیار مناسب است و هر گونه کاستی با آپدیت‌های نرم‌افزاری برطرف می‌شود.

رندر گلکسی زد فولد 4 طراحی نهایی گوشی تاشو آینده سامسونگ را فاش می‌کند

به گفته PhoneArena و بر اساس رندرهای گلکسی زد فولد ۴ که اخیرا منتشر شده است، این دستگاه دارای ترکیب دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا بدون OIS خواهد بود و ممکن است دارای صفحه نمایش داخلی و خارجی کمی عریض‌تر باشد. طبق گزارش‌های قبلی، این گوشی به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس مجهز خواهد شد و بعید به نظر می‌رسد که اسلاتی برای قلم S-PEN داشته باشد. سامسونگ احتمالا این گوشی را در ماه آگوست و در کنار گلکسی زد فلیپ ۴ و ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۵ معرفی خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان