حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فلیپ ۴ در Geekbench با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس رویت شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، بنچمارک، سامسونگ، شایعات

همانطور که می‌دانید، سامسونگ در زمینه طراحی و تولید گوشی‌های تاشو، یک شرکت پیشرو به شمار می‌رود. قبلا نیز گفته‌ایم که سامسونگ در تلاش است تا هر نسل گوشی‌های تاشو قدرتمندتری را روانه بازار کند. شاید به همین دلیل است که اخیرا گلکسی زد فلیپ ۴ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در Geekbench رویت شده است. با ترنجی همراه باشید.

گلکسی زد فلیپ ۴ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس رویت شد

با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی و عرضه احتمالی نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ، اخیرا اطلاعات جدیدی درباره گلکسی زد فلیپ ۴ منتشر دشه است. آخرین مورد به تراشه گوشی و ظرفیت باتری آن می‌پردازد که هر دو در دو لیست مختلف ظاهر شده‌اند. اولین مورد یک لیست Geekbench برای دستگاهی با شماره مدل Samsung SM-F721U است که گمان می‌رود همان گلکسی زد فلیپ ۴ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس باشد که این تراشه هنوز معرفی نشده است.

گلکسی زد فلیپ ۴ در Geekbench

این لیست نشان می‌دهد که چیپست دارای نام رمز “Taro” است و دارای حداکثر سرعت کلاک ۳.۱۹ گیگاهرتز است که باید برای هسته عملکرد CPU Cortex-X2 باشد. همچنین می‌توانیم سه هسته دیگر را با فرکانس ۲.۷۵ گیگاهرتز ببینیم و احتمالا از نوع Cortex-A710 و چهار واحد Cortex-A510 کم مصرف است که با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز کار می‌کنند. گلکسی زد فلیپ ۴ موجود در لیست همچنین به ۸ گیگابایت رم مجهز شده است و اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند. قابل ذکر است که امتیاز تک هسته‌ای آن معادل ۱۲۷۷ و امتیاز تست چند هسته‌ای آن نیز معادل ۳۶۴۲ می‌باشد.

گلکسی زد فلیپ ۴ در 3C

به گفته GsmArena، در اخبار مرتبط، Galaxy Z Flip 4 در پایگاه داده 3C رویت شده و ظرفیت کل باتری ۳۵۹۵ میلی آمپر ساعتی را نشان می‌دهد. این تلفن دارای سلول باتری دوگانه با ظرفیت‌های ۲۵۵۵ میلی آمپر ساعت (شماره قطعه EB-BF723ABY) و ۱۰۴۰ میلی آمپر ساعت (شماره قطعه EB-BF724ABY) خواهد بود.

باید دید که وضعیت مقاومت و شارژدهی باتری این دستگاه که ظرفیتی معمولی دارد به چه صورت است. صرف نظر از مقدار و ظرفیت واقعی باتری دستگاه، یک باتری بزرگ‌تر می‌تواند توسط کاربران بسیار بیشتر مورد استقبال قرار گیرد زیرا گلکسی زد فلیپ ۳ شارژدهی بسیار کمی دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان