حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات وان پلاس Nord CE 2 Lite پیش از رونمایی فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، وان‌پلاس

پس از معرفی OnePlus Nord CE 2 در ماه فوریه، این سازنده گوشی های هوشمند چینی آماده است تا نسخه لایت این دستگاه را نیز عرضه کند. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند میان رده در ماه جاری میلادی رونمایی شود. پیش از معرفی آن اما مشخصات و طراحی وان پلاس Nord CE 2 Lite فاش شده است. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این گوشی هوشمند آینده وان پلاس چه مشخصاتی خواهد داشت.

وان پلاس Nord CE 2 Lite با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ در راه است

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Yogesh Brar، مشخصات وان پلاس نورد سی ای ۲ لایت را فاش کرده است. همچنین رندر این گوشی نیز منتشر شده است، که نشان می‌دهد دستگاه مذکور طراحی مشابهی با ریلمی ۹ پرو خواهد داشت. حتی مشخصات OnePlus Nord CE 2 Lite نیز تقریبا با دستگاه مذکور مشابه اند.

رندر وان پلاس Nord CE 2 Lite

میان رده اقتصادی وان پلاس دارای صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی با وضوح FullHD+ بوده که یک پانچ هول نیز در سمت چپ نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است. این پنل از نوع ال سی دی بوده و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به نظر می رسد که جک هدفون در بالا، دکمه تنظیم صدا در سمت چپ و دکمه پاور در سمت راست این دستگاه قرار دارد. با توجه به نوع پنل صفحه نمایش، می‌دانیم که خبری از سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر نخواهد بود و در حقیقت سنسور این دستگاه بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. متاسفانه در این گوشی خبری از دکمه فیزیکی هشدار نیست‌.

Realme 9 Pro

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، طراحی وان پلاس Nord CE 2 Lite شبیه به ریلمی ۹ پرو است. با این حال اما سنسور های دوربین این دستگاه با گوشی مذکور ریلمی متفاوت خواهند بود. گزارش شده است که Nord CE 2 Lite دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین مونو ۲ مگاپیکسلی و یک ماکرو ۲ مگاپیکسلی دیگر خواهد بود. دوربین سلفی نیز احتمالا رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی خواهع داشت.

تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم، وظیفه تأمین نیروی پردازشی این دستگاه را بر عهده دارند. وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که تنها یک گزینه فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. میان رده آینده وان پلاس ، مانند بسیاری از گوشی های مقرون به صرفه اندرویدی از یک باتری حجیم برخوردار است. این باتری ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

رندر های اولیه وان پلاس Nord CE 2 Lite را ببینید!

همچنین ادعا شده است که OnePlus Nord CE 2 Lite به طور پیش‌فرض دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری OxygenOS 11 خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه با قیمت حدود ۲۰,۰۰۰ روپیه (معادل ۲۶۵ دلار) به. دست کاربران برسد.

نظر شما درباره میان رده آینده وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی