حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ در هند معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

گوشی هوشمند وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G به عنوان نسخه مقرون به صرفه Nord CE 2 معرفی شد. گوشی هوشمند جدید وان پلاس از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی برخوردار است، که برای یک میان رده ویژگی جذابیست. با ترنجی همراه باشید تا ببنیم Nord CE 2 Lite دقیقا چه مشخصاتی دارد؟

وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ رونمایی شد

مهم‌ترین تغییر نورد سی ای ۲ لایت نسبت به برادر بزرگ‌تر خود استفاده از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ به جای دیمنسیتی ۹۰۰ است. این پردازنده اسنپدراگون چندان قدرتمند نیست. اما خوشبختانه امکان اتصال به شبکه اینترنت 5G را به این گوشی میان رده آورده است. صفحه نمایش Nord CE 2 Lite اندازه ۶.۵۹ اینچی داشته و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این نمایشگر دارای رزولوشن FullHD+ بوده و از نوع IPS LCD است.

OnePlus Nord CE 2 Lite

دوربین سلفی این گوشی میان رده جدید دقیقا مانند OnePlus Nord CE 2 5G رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارد. سنسور به کارگرفته شده برای این دوربین ساخت سونی (به طور دقیق تر IMX471) است. دوربین اصلی Nord CE 2 Lite 5G نیز رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی داشته و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار گرفته اند. یکی از آن ها برای گرفتن عکس های ماکرو کاربرد دارد و دیگری از نوع مونوکروم است.

OnePlus Nord CE 2 Lite

دو نسخه ۶ و ۸ گیگابایت رم برای نورد CE 2 Lite در نظر گرفته شده است. اما بر اساس گزارش EqualLeaks تنها یک حافظه ۱۲۸ گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده. حافظه داخلی این دستگاه از نوع UFS 2.2 و رم های به کار گرفته شده در آن از نوع LPDDR4X هستند. معمولا از یک میان رده اندرویدی در بخش باتری و شارژدهی انتظار زیادی داریم. وان پلاس نیز سعی کرده این نیاز کاربران را به خوبی پاسخ دهد و جدیدترین گوشی هوشمند خود را به یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز کرده است. همچنین شایان ذکر است که این دستگاه از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت نسخه های مختلف OnePlus Nord CE 2 Lite

مدت زیادی از معرفی دوازدهمین نسخه اندروید می‌گذرد. وان پلاس Nord CE 2 Lite نیز به طور پیش‌فرض به همین نسخه اندروید و رابط کاربری OxygenOS 12.1 مجهز شده است. با توجه به نوع پنل صفحه نمایش این دستگاه انتظار سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر را نداریم. حسگر اثرانگشت این گوشی هوشمند بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. همچنین بر خلاف رسم همیشگی وان پلاس خبری از دکمه فیزیکی هشدار بر روی فریم این دستگاه نیست. OnePlus Nord CE 2 Lite 5G ضخامت ۸.۵ میلی متری و وزن ۱۹۵ گرمی دارد. نکته مثبت آن است چه جک ۳.۵ میلی متری صدا در این گوشی حذف نشده است.

وان پلاس 10R با شارژر ۱۵۰ وات رسما در هند معرفی شد

جدیدترین میان رده وان پلاس با چه قیمتی به دست کاربران خواهد رسید؟

می‌دانیم که وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G یک تلفن هوشمند میان رده است. دقیقا به همین علت نیز قیمتی رقابتی دارد. نسخه پایه این گوشی هوشمند (۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی) قیمتی معادل ۱۹,۹۹۹ روپیه یا ۲۶۰ دلار دارد. نسخه ۸ گیگابایت رم اما با قیمت ۲۱,۹۹۹ روپیه (معادل ۲۸۶ دلار) عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره میان رده جدید وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، با مشخصاتی که داره قمیتشم خوبه بدک نیستش، یعنی یجورایی با دلار28 تونانی ما نسخه شش 128 گیگش میشه بین 6ونیم تا 7میلیون و نسخه هشت 128 گیگش هم میشه حدودا 8تا 8و400،که یجورایی میشه پوکوF3 گرفت با چیپست قویتر، البته اگه این گوشی بیاد ایران و قیمتش بیشتر نشه، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی