حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین وان پلاس Nord CE 2 Lite فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس به طور پیوسته در حال گسترش گوشی های سری Nord خود است. ممکن است شما شایعاتی را درباره OnePlus Nord CE 2 شنیده باشید. در حال حاضر، مشخص شده است که یک نسخه با پسوند لایت نیز وجود خواهد داشت. قبلا برخی از مشخصات این تلفن هوشمند میان رده فاش شده بود. اما هم اکنون مشخصات دوربین وان پلاس Nord CE 2 Lite به بیرون درز کرده است.

وان پلاس Nord CE 2 Lite قیمتی حدود ۲۷۰ دلار خواهد داشت

بر اساس ادعای افشاگر اطلاعات، یعنی Yogesh Brar، وان پلاس نورد CE 2 Lite 5G دارای سه لنز دوربین در قاب پشتی خود خواهد بود. در گذشته جزئیات این دوربین ها مشخص نبود، اما به لطف اطلاعات فاش شده اخیر، جزئیات خوبی درباره دوربین OnePlus Nord CE 2 Lite می‌دانیم. دوربین اصلی این تلفن هوشمند دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ساخت OmniVision خواهد بود. دوربین دوم نیز رزولوشن ۲ مگاپیکسلی داشته و برای گرفتن عکس های ماکرو به کار خواهد آمد.

با آنکه گزارش GizmoChina اشاره ای به کارایی دوربین سوم لنز موجود در قاب پشتی این دستگاه نمی‌کند، اما اطلاعات خوبی درباره دوربین سلفی این گوشی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. دوربین سلفی OnePlus Nord CE 2 Lite 5G دارای سنسور سونی IMX471 بوده که رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

رندر OnePlus Nord CE 2

در گوشی های وان پلاس می‌توانید به سادگی و فقط با تغییر دادن حالت دکمه alert slider موجود بر روی فریم کناری دستگاه، گوشی هوشمند خود را در حالت بی صدا، ویبره و یا عادی قرار دهید. متاسفانه این دکمه در وان پلاس Nord CE 2 Lite حذف شده است. با این وجود خبر خوش آن است که این میان رده آینده وان پلاس از جک ۳.۵ میلی متری صدا برخوردار خواهد بود.

افشای اطلاعات قبلی از OnLeaks نشان داده بود که OnePlus Nord CE 2 Lite صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی با رزولوشن FullHD خواهد داشت. منبع مذکور اشاره ای به نوع پنل این نمایشگر نکرده بود. اما هم اکنون گزارش جدید وب‌سایت GizmoChina مدعی آن است که احتمالا نوع پنل صفحه نمایش این دستگاه از نوع LCD خواهد بود.

وان پلاس Nord CE 2 Lite از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ برخوردار است

گزارشات گذشته همچنین مدعی بودند که این تلفن هوشمند میان رده از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ نیرو خواهد گرفت. همچنین ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. OnePlus Nord CE 2 Lite احتمالا از یک باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود این دستگاه با رابط کاربری OxygenOS و اندروید ۱۱ به دست کاربران برسد.

وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G با تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ در راه است

ادعا می‌شود که برچسب قیمتی ۲۰,۰۰۰ روپیه (معادل ۲۶۸ دلار آمریکا) برای میان رده آینده وان پلاس در نظر گرفته شده است. با توجه به مشخصات فاش شده در گذشته و همچنین مشخصات دوربین وان پلاس Nord CE 2 Lite، نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی