حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی از مشخصات وان پلاس Nord CE 2 Lite به طور رسمی تأیید شدند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

روز گذشته وان پلاس اعلام کرد که گوشی هوشمند OnePlus 10R در بیست و هشتم آوریل (۸ اردیبهشت) در کشور هند معرفی خواهد شد ‌‌. انتظار داریم که این شرکت به زودی از جدیدترین تلفن هوشمند مقرون به صرفه خود نیز رونمایی کند. هم اکنون برخی از مشخصات وان پلاس Nord CE 2 Lite به طور رسمی تأیید شدند. همچنین، وان پلاس با انتشار تیزری طراحی این دستگاه را به نمایش گذاشته‌ است.

وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G هشتم اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد

از نظر طراحی، Nord CE 2 Lite 5G بسیار شبیه Realme 9 Pro است. به نظر می‌رسد که این دستگاه دارای سنسور اثر انگشت خازنی (موجود بر روی دکمه پاور) خواهد بود.  ماژول دوربین گوشی هوشمند آینده وان پلاس دقیقا مانند ریلمی ۹ پرو بودن و سه لنز درون آن قرار گرفته است. دو لنز اندازه بزرگ‌تری دارند، اما لنز دوربین سوم به طور قابل توجهی کوچک تر است. از دیگر مشخصات وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G می‌توان به برخورداری از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی اشاره کرد.

برخی از مشخصات OnePlus Nord CE 2 Lite

تلفن هوشمند اقتصادی آینده وان پلاس دارای صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی LCD با رزولوشن FullHD+ خواهد بود. این نمایشگر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد. برای دوربین سلفی به یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی اکتفا شده، اما همان طور که اشاره شد در قاب پشتی سه لنز دوربین قرار گرفته اند. دوربین اصلی وضوح ۶۴ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن نیز دو دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر قرار گرفته اند. یکی از این دوربین ها برای عکاسی ماکرو استفاده می‌شود. و دیگری وظیفه تشخیص عمق صحنه را بر عهده دارد. تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم وظیفه تأمین نیروی پردازشی این دستگاه را بر عهده دارد‌.

وان پلاس 10R با تراشه Dimensity 8100 Max به‌صورت انحصاری معرفی خواهد شد

با وجود تنوع حافظه رم، اما بر اساس گزارش GizmoChina، این تلفن هوشمند تنها به ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز خواهد شد. وان پلاس Nord CE 2 Lite 5G به طور پیش‌فرض به یازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری OxygenOS 11 مجهز شده است. این دستگاه همچنین فاقد دکمه فیزیکی هشدار خواهد بود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند اقتصادی آینده وان پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی