حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر رسمی وان پلاس Nord CE 2 Lite پیش از رونمایی فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، وان‌پلاس

قرار است که وان پلاس Nord CE 2 Lite بیست و هشتم آوریل (هشتم اردیبهشت) در چین رونمایی شود. هم اکنون افشاگر معروف اطلاعات یعنی Evan blass، رندر های رسمی این دستگاه را به اشتراک گذاشته است. رندر وان پلاس Nord CE 2 Lite اطلاعات فاش شده قبلی را نیز تایید می‌کند.

وان پلاس Nord CE 2 Lite از اسنپدراگون ۶۹۵ برخوردار است 

رندر جدید وان پلاس Nord CE 2 Lite تأیید می‌کند که این دستگاه به نوعی نسخه ری‌برند شده ریلمی ۹ پرو خواهد بود. ماژول دوربین گوشی آینده وان پلاس بسیار شبیه تلفن مذکور ریلمی است. اما قاب پشتی کمی متفاوت طراحی شده است. احتمالا وان پلاس نمی‌خواهد که Nord CE 2 Lite دقیقا شبیه Realme 9 Pro  به نظر برسد. دوربین سلفی میان رده آینده وان پلاس در یک پانچ هول و در سمت چپ نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است. در قاب پشتی این دستگاه نیز سه لنز دوربین دیده می‌شوند.

رندر رسمی وان پلاس Nord CE 2 Lite

بسیاری از مشخصات OnePlus Nord CE 2 Lite در گذشته فاش شده اند. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی با رزولوشن FullHD+ استفاده کند. همچنین ادعا می‌شود که این نمایشگر از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نیز برخوردار خواهد بود. دوربین اصلی این تلفن هوشمند رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت. متاسفانه اما گزارش اخیر وب‌سایت GizmoChina اشاره ای به مدل دقیق سنسور دوربین این دستگاه نمی‌کند‌. دو دوربین دیگر نیز وضوح ۲ مگاپیکسلی خواهند داشت و برای گرفتن عکس های ماکرو و تشخیص عمق صحنه به کار خواهند آمد.

برخی از مشخصات وان پلاس Nord CE 2 Lite به طور رسمی تأیید شدند

تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ نیروی پردازشی مورد نیاز وان پلاس Nord CE 2 Lite را تأمین می‌کند. این دستگاه در دو نسخه با ۶ و ۸ گیگابایت رم قابل تهیه خواهد بود. اما تنها یک نسخه حافظه ۱۲۸ گیگابایتی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. نورد سی ای ۲ لایت در بخش باتری نیز جذاب ظاهر شده و به یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. سنسور اثر انگشت OnePlus Nord CE 2 Lite بر روی دکمه پاور قرار گرفته و بر خلاف اکثر محصولات وان پلاس خبری از دکمه فیزیکی هشدار بر روی فریم این محصول نیست.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟ در صورت ورود آن به بازار ایران، حاضر به خریدش هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی