حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و تصویر Vivo Pad را در ترنجی ببینید: نمایشگر 2.5K و اسنپدراگون 870

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

سازنده چینی گوشی های هوشمند ویوو در حال آماده شدن برای رونمایی از اولین تبلت خود با مشخصاتی رقابتی و نام Vivo Pad در بازار چین است. این برند اخیراً تصاویر واقعی از این دستگاه را فاش کرده است که طراحی ظاهری قابل قبول این تبلت را نشان می‌دهند. امروز اما منابع اکثر مشخصات این تبلت را نیز افشا کرده‌اند.

با شروع از پشت بدنه دستگاه، یک ماژول دوربین دایره‌ای وجود دارد که به نظر می‌رسد حداقل دو لنز داخل آن قرار بگیرد. این ماژول دایره‌ای در ماژول دیگری که این بار مستطیل شکل است قرار دارد. یک منبع آگاه قبلاً گفته بود که به نظر می‌رسد ویوو امسال همراه با گوشی‌ های پرچمدار آینده‌اش، در سایر تولیدات خود نیز ماژول‌ های دوربین گرد شبیه به يکديگر را توسعه می‌دهد. حالا به نظر می‌رسد تبلت‌ های این شرکت نیز از این طراحی استفاده خواهند کرد. جدای از آن، ساختار کلی دستگاه فلزی و با فریم های بدون انحنا و لبه‌ های مربعی شکل به نظر می‌رسد.

لوازم جانبی مانند صفحه‌کلید مجزا طبق روال معمول سایر تبلت ها توسط vivo Pad نیز پشتیبانی می‌شود. البته این صفحه کلید صراحتاً با الهام از صفحه‌ کلید جادویی که می‌توانید آیپدها را به آن بچسبانید، به نظر می‌رسد. این تبلت دارای یک گیره در پشت است که تبلت می‌تواند به آن تکیه کند و تجربه ای شبیه به لپ تاپ را فراهم می کند.

مشخصات و تصویر Vivo Pad را در ترنجی ببینید: نمایشگر 2.5K و اسنپدراگون 870

مشخصات Vivo Pad

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Vivo Pad دارای صفحه نمایش 2.5K با پشتیبانی از استاندارد Dolby Vision خواهد بود. این تبلت دارای بدنه‌ای فلزی خواهد بود و گفته می‌شود که دارای تراشه اسنپدراگون 870 و همراه با 8 گیگابایت رم است. این دستگاه رابط کاربری OriginOS مبتنی بر اندروید 11 را اجرا می‌کند و از قلم مخصوص ویوو نیز پشتیبانی می‌کند. منبع همچنین فاش می‌کند که این تبلت با دوربین دوگانه و چهار بلندگو عرضه خواهد شد.

به غیر از آن، افشای اطلاعات قبلی نشان داد که Vivo Pad دارای صفحه نمایش 11 اینچی LCD با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتزی، پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی و باتری 7860 میلی آمپر ساعتی است. ماه گذشته نیز برخی اطلاعات به بیرون افشا شد که ادعا می‌کرد این تبلت دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید در پشت است. ویوو پد احتمالاً در قسمت جلویی نیز دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی خواهد بود که در یک حفره پانچ قرار می‌گیرد.

ویوو قبلاً طراحی تبلت آینده Vivo Pad را فاش کرده است. بر اساس تیزرها، Vivo Pad دارای یک طراحی با لبه های صاف و پنل پشتی فلزی خواهد بود. در قسمت پایین دستگاه نیز یک پورت USB-Type C و در لبه سمت راست دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا را می‌توانید ببینید.

بر اساس رندر های رسمی، vivo Pad در رنگ‌ های آبی آسمانی و خاکستری فضایی در دسترس خواهد بود. این تبلت همچنین از ویژگی‌ های اکوسیستمی ویوو مانند اتصال تلفن هوشمند، انتقال فایل فوری و کنترل‌ برنامه های تلفن همراه پشتیبانی می‌کند.

مشخصات و تصویر Vivo Pad را در ترنجی ببینید: نمایشگر 2.5K و اسنپدراگون 870

قیمت تبلت ویوو نیز رقابتی خواهد بود

ویوو پد قبلاً گواهینامه 3C را نیز با شماره مدل PA2170 دریافت کرده است که تایید می‌کند که شارژر آن 44 وات و باتری 7860 میلی آمپر ساعتی دارد. انتظار می‌رود قیمت ویوو پد حدود 2000 یوان یا به عبارتی حوالی 315 دلار باشد. به این معنی که این تبلت با تبلت هایی مانند شیائومی پد 5 و آنر پد V7 رقابت بسیار چالش‌برانگیزی خواهد داشت.

 

انتظار می رود این دستگاه همراه با ویوو X Fold و ویوو X Note در 8 فروردین ماه 1401 معرفی شود. تبلت ویوو را با توجه به تصاویر آن می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری