حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو نام تجاری Vivo Pad را برای تبلت آینده خود به ثبت رساند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ویوو

به نظر می رسد ویوو قصد دارد در ماه‌های آینده تبلت جدیدی را به بازار عرضه کند. رندرهای اولین تبلت این شرکت چندی پیش در Weibo ظاهر شده بود. علاوه بر این، دیروز نیز شاهد کسب گواهینامه باتری این دستگاه از مرجع معتبر TUV Rheinland بودیم که جزئیات ظرفیت باتری تبلت Vivo را پیش از رونمایی رسمی نشان می‌داد. به‌تازگی اما، MySmartPrice علامت تجاری Vivo Pad را در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا(EUIPO) مشاهده کرده است که به احتمال زیاد، به نام تبلت آینده این شرکت چینی اشاره دارد.

تبلت Vivo Pad

اگر نگاهی به سند علامت تجاری بیندازیم، می بینیم که ویوو نام Vivo Pad را در EUIPO ثبت کرده است که تاریخ ثبت آن، 18 ژوئن 2021 می‌باشد. این، تنها جزئیاتی است که می‌توانیم از ثبت علامت تجاری کسب کنیم. با این حال، رندرهای احتمالی این دستگاه را می‌توان در عکس مطلب مشاهده کرد که به ما نشان می‌دهند که تبلت آینده Vivo، دارای نمایشگر تمام صفحه می‌باشد. همچنین این تبلت از دوربین دوگانه در قسمت عقب بهره برده و در سمت راست خود، دارای کلیدهای پاور و ولوم است. همچنین با توجه به جزئیات فاش شده توسط گواهینامه TUV Rheinland، گفته می شود که تبلت Vivo ظرفیت باتری معمول 8040 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

تبلت Vivo Pad

تبلت Vivo Pad

گواهینامه TUV Rheinland باتری تبلت ویوو در تاریخ 8 ژوئن 2021 صادر شده است. پیش از این شایعه شده بود که کمپانی چینی قصد دارد اولین تبلت خود را به همراه گوشی هوشمند ویوو +X60 Pro رونمایی کند که در نهایت این اتفاق نیفتاد. با این حال، در آن زمان هم این شرکت اشاره‌ای به وجود تبلت مخصوص خود نکرده بود. اکنون اما، گفته می‌شود که Vivo  تبلت خود را در نیمه اول سال 2021 وارد بازار خواهد کرد با این حال، در حال حاضر هیچ تاریخ دقیقی از زمان عرضه آن مشخص نیست. با عرضه تبلت‌های آینده، Vivo قصد دارد به‌طور مستقیم با سری Mi Pad شیائومی و هواوی Matepad رقابت کند. با گذشت روز‌ها، اگر Vivo Pad در TENAA یا هر سامانه ثبت گواهینامه دیگری ظاهر شود، به‌مرور اطلاعات بیشتری از آن کسب کنیم.

ویوو با سبقت از اوپو برای اولین بار تبدیل به بزرگترین فروشنده گوشی در چین شد

نظر شما راجع به اولین تبلت شرکت ویوو با نام احتمالی Vivo Pad چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی