حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات بیشتری از تبلت ویوو فاش شد : مشخصاتی خوب برای قیمتی رقابتی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

در حالی که انتظار می رود ویوو در سال جاری میلادی وارد بازار تبلت ها شود، گمانه زنی ها برای معرفی چندین تبلت در سال جاری وجود دارد، اولین تبلت ویوو که ظاهرا Vivo Pad نام دارد، ممکن است در نیمه اول سال 2022 وارد بازار شود. شایعات قبلاً برخی از مشخصات این دستگاه را در چند ماه گذشته فاش کرده است. اما اکنون، یک افشای جدید توسط Digital Chat Station، جزئیات جدیدی از این دستگاه را در اختیار ما می‌گذارد. با ترنجی در بررسی مشخصات شایعه شده همراه باشید.

مشخصات شایعه شده Vivo Pad 

گزارش های جدید نشان می دهد که تبلت ویوو صفحه نمایشی 11 اینچی دارد که وضوح 2560 در 1600 پیکسل را خواهد داشت و علاوه بر این، نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد. با این حال این گزارش جدید مشخص نمی کند که Vivo Pad دارای صفحه نمایش OLED است یا از نوع LCD خواهد بود.

در زیر بدنه Vivo Pad همانطور که در گذشته شایعه شده بود چیپست اسنپدراگون 870 قرار خواهد گرفت. باتری این دستگاه نیز 8040 میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می کند.

این افشاگری ادعا می کند که بدنه پشتی Vivo Pad دارای ماژول دوربین دوگانه با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید است. در قسمت جلویی دستگاه نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای سلفی قرار خواهد گرفت. این تبلت فاقد اسکنر اثر انگشت خواهد بود که نشان می دهد این شرکت ممکن است ویژگی امنیتی قفل با چهره را روی آن ارائه دهد.

جزئیات بیشتری از تبلت ویوو فاش شد

جزئیات بیشتری از تبلت ویوو فاش شد

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که این تبلت به صفحه‌نمایش مجهز به پانچ با حاشیه‌ های باریک مجهز می‌شود. مشخص نیست که آیا ویوو این دستگاه را روی اندروید 11 یا 12 اجرا خواهد کرد، اما احتمالاً دارای نسخه مخصوص تبلت رابط OriginOS خواهد بود. ماه گذشته، یک تبلت ویوو با شماره مدل PA2170 در سایت گواهی 3C با شارژر 44 واتی مشاهده شد و به نظر می رسد که مربوط به همین دستگاه باشد که به زودی با نام Vivo Pad وارد بازار های چین خواهد شد.

به نقل از منبع، بخش جذاب ماجرای این تبلت اما قیمت آن است. تا جایی که به قیمت مربوط می شود، افشاگر مطرح چینی گمانه زنی کرده است که این دستگاه ممکن است حدود 1599 یوان (معادل 252 دلار آمریکا) قیمت داشته باشد که برای این مشخصات خوب به نظر می‌رسد.

 

به غیر از ویوو، IQOO نیز قرار است به زودی تبلت خود را عرضه کند. همچنین می‌دانیم که تبلت اوپو نیز در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد. به نظر شما کدام یک از آنها جذاب تر خواهد بود؟ در بخش نظرات به ما بگویید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری