حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ویوو پد با نمایشگر OLED یازده اینچی و تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، ویوو

تبلت ویوو پد به همراه گوشی هوشمند تاشو ایکس فولد در چین معرفی شد. برند مذکور با این محصول جدید وارد بازار تبلت های اندرویدی شده است. Vivo Pad دارای مشخصات شاخصی مانند صفحه نمایش با رفرش ریت بالا، اسنپدراگون سری ۸، پشتیبانی از قلم، شارژ سریع و موارد دیگر است. این محصول با تبلت هایی مانند گلکسی Tab S7 SE، اوپو پد و می پد ۵ شیائومی رقابت مستقیمی خواهد داشت.

تبلت ویوو پد با قیمت پایه حدود ۴۰۰ دلار معرفی شد

با نمایشگر شروع می‌کنیم، تبلت ویوو پد دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی OLED با وضوح 2.5K است. این محصول از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از یک قلم نیز پشتیبانی می‌کند که به طور مغناطیسی به بدنه ویوو پد متصل می‌شود. ماژول دوربین این محصول طراحی مربعی شکلی دارد و در اطراف آن نیز چهار بلندگو دیده می‌شود.

Vivo Pad

در این ماژول مربعی شکل، دو لنز دوربین قرار گرفته اند. سنسور دوربین اصلی دارای رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی بوده و کنار آن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید قرار گرفته است. برای گرفتن عکس های سلفی نیز، تنها به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اکتفا شده است.

تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۷۰ نیروی پردازشی این تبلت را تأمین خواهد کرد. این تراشه به پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۵۰ مجهز شده است. در کنار تراشه مذکور ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز قرار گرفته اند. Vivo Pad به یک باتری حجیم ۸,۰۴۰ میلی آمپری مجهز شده است. این محصول همچنین از شارژ سریع ۴۴ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. یه عنوان ویژگی های دیگر این تبلت می‌توان به برخورداری از اندروید ۱۱، پورت USB Type-C، ان اف سی و بلوتوث اشاره کرد.

گوشی تاشو ویوو X Fold با اسنپدراگون 8 نسل 1 و دوربین قدرتمند رسما معرفی شد

مطابق با گزارش GizmoChina، تبلت ویوو پد در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید ارائه می‌شود. این محصول دارای دو نسخه با حافظه های داخلی ۸+۱۲۸ گیگابایتی و ۸+۲۵۶ گیگابایتی است. که قیمت آنها به ترتیب ۲,۴۹۹ یوان (۳۹۲ دلار) و ۲,۹۹۹ یوان (معادل ۴۷۱ دلار) خواهد بود. متاسفانه ویوو هنوز اطلاعاتی درباره اینکه آیا این تبلت به طور جهانی عرضه خواهد شد یا خیر، منتشر نکرده است.

نظر شما درباره تبلت Vivo Pad چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی