حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی پرچمدار ویوو X Note حاصل ادغام سری NEX با X این برند خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

حدود یک هفته پیش بود که برای شما نوشتیم کمپانی ویوو به‌عنوان یکی از سه برند اصلی زیرمجموعه هلدینگ BBK، ممکن است پرچمدار آینده خود را NEX X Note نام‌گذاری کند. همچنین مدتی پس از آن، مشخصات احتمالی این دستگاه به‌بیرون درز کرد که مشابه اکثر گوشی‌های رده‌بالای فعلی، به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و دوربین اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. حال طبق جدیدترین گزارش منتشرشده، گفته می‌شود که گوشی پرچمدار X Note درحقیقت جانشین سری NEX شده و ویوو با حذف کامل این سری، قصد دارد آن را با خانواده X خود ادغام کند.

ویوو X Note

به‌تازگی Sina Technology به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رسانه‌های فناوری در چین فاش کرده است که سری vivo NEX درحال حذف شدن می‌باشد. این رسانه مدعی شده است که ویوو گوشی‌های NEX را از فهرست وب‌سایت خود خارج کرده است. همچنین گفته می‌شود که منابع داخلی این شرکت نیز رسما تأیید کرده‌اند که پرچمدار جدید آن‌ها، X Note نام داشته، درحالی‌که گوشی تاشو ویوو با نام X Fold عرضه می‌شود.

هم‌اکنون، وب‌سایت رسمی Vivo China دارای سربرگ‌هایی برای سری X ،S ،T ،Y ،iQOO خود است، اما دیگر برگه‌ای برای دستگاه‌های NEX نشان نمی‌دهد.

ویوو X Note

ویوو X Note

بدیهی است که تلفن رده‌بالای جدید NEX 5 نام‌گذاری نخواهد شد. Sina Technology همچنین ادعا می‌کند که مدیران ویوو به‌طورکامل زیرمجموعه NEX را جمع کرده‌اند و کارمندان آن برای بخش‌های دیگر در شرکت Dongguan به‌عنوان بخشی از تعدیل ساختار داخلی کار خواهند کرد.

تا پیش از این، برند NEX ویوو همواره جدیدترین نوآوری‌های صنعت گوشی هوشمند را به‌ارمغان می‌آورد. به‌عنوان‌مثال، NEX S اولین گوشی دنیا با دوربین سلفی پاپ‌آپ در سال 2018 بود، درحالی‌که NEX Dual Display تجربه نمایش دوگانه را به‌ارمغان آورد. بااین‌حال، در دو سال گذشته، ما چیزی از این سری نشنیده و ندیده‌ایم.

شایعات حاکی از آن است که Vivo X Note (شماره مدل V2170A) دارای نمایشگر 7 اینچی +AMOLED QHD با رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود و از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 قدرت می‌گیرد. این گوشی دارای دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی + 48 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع 80 واتی نیز می‌باشد.

دیدگاه شما پیرامون ادغام سری NEX و X ویوو و عرضه احتمالی پرچمدار جدید این شرکت با نام X Note چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی