حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رونمایی از گوشی تاشو ویوو X Fold ممکن است 8 فروردین ماه 1401 باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

امروز ویوو با انتشار تیزر های جدید خود گامی دیگر در جهت رونمایی از گوشی تاشو ویوو X Fold، و دیگر محصولات خود برداشته است. اگر نمی‌دانید، Vivo X Fold مانند بسیاری از گوشی‌ های هوشمند تاشو، از جمله سری Galaxy Z Fold و Mate X2، از مکانيسم تا شدن به سمت داخل پیروی می‌کند. انتشار این تیزر ها ممکن است به رونمایی قریب‌الوقوع این دستگاه خاص اشاره داشته باشند.

تنها چند روز پس از فاش شدن اخباری از حسگر اثرانگشت دوگانه اولتراسونیک، ویوو شروع به تبلیغ ویوو X Fold در شبکه اجتماعی ویبو کرده است. این شرکت هنوز جزئیات زیادی را در مورد X Fold فاش نکرده است. اما به طراحی این گوشی هوشمند تاشو اشاره کرده است که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید. ویوو اولین تیزر خود را با عنوان بال پروانه ارائه کرده است که در زیر آن را می‌بینید.

رونمایی از گوشی تاشو ویوو X Fold ممکن است 8 فروردین ماه 1401 باشد

رونمایی از گوشی تاشو ویوو نزدیک است

علاوه بر این، این شرکت به طرفداران خود اطلاع داده است که اطلاعات بیشتری را در روز دوشنبه، یعنی هشتمین روز از فروردین ماه سال 1401، فاش خواهد کرد. در همین حال، نمای نزدیک از ماژول دوربین دستگاه به بیرون درز کرده است. بر اساس این پوستر به نظر می‌رسد این شرکت‌ لنز تله فوتو خاص خود را همراه با سه سنسور دوربین دیگر استفاده می‌کند. ظاهراً ویوو این ماژول دوربین گرد را در بسیاری از محصولات آینده از جمله X Note و Vivo Pad آینده نیز استفاده خواهد کرد.

ممکن است ویوو به جای رونمایی کامل دستگاه، تاریخ عرضه X Fold را روز دوشنبه اعلام کند. بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی، همانطور که گفتیم Vivo X Fold نیز بر همان مکانیسم تا شدن به سمت داخل متکی است. پیش از این شما نمونه هایی مانند Galaxy Z Fold و Mate X2 را با این طراحی دیده‌اید. به طور مشابه، اولین گوشی تاشو ویوو دارای یک دوربین در پانچ بر روی صفحه نمایش بیرونی خود خواهد بود. این صفحه نمایش می‌تواند خمیدگی جزئی نیز به همراه خود داشته باشد. به گفته منبع، متاسفانه هنوز مشخص نیست که آیا ویوو گوشی تاشوی خود، یعنی ویوو X Fold را در خارج از چین عرضه خواهد کرد یا خیر.

 

منتظر اولین گوشی تاشو ویوو هستید؟ از نظر شما این گوشی توان رقابت با رقبای باتجربه‌تر خود مانند سامسونگ و هوآوی یا شیائومی را خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری